Noen som vil på tur til NY i påsken? Jeg skal kansellere følgende: 2 pax OSL-EWR 11/4 EWR-CPH 18/4 (ankomst 19/4)
Han sitter jo på halvparten av alle bonus billetter Sas gir ut @holmen sitter du tilfeldig på 2pax EWR-OSL 17 april også? Da ville 2022 være komplett for meg, trenger ikke lete mer
Nesten.. Skylder på kona. Den første var med min mor. Hun synes verden er litt skummel fortsatt, så vi utsetter reisen.
Avbestiller 5 stk OSL-LPA i plus på søndag I løpet av i morgen. Usikker på om de slippes tilbake til verden, men for noen som kanskje trenger et liten svipptur til Syden i skoleferien er det jo kanskje ok. Merk ingen retur
Takket være litt virus i siste liten må jeg kansellere SAS C for 2 pers i løpet av dagen. Jeg har to separate bookinger. OSL-CPH-SFO nå på søndag LAX-CPH neste lørdag Mulighet for en spontan ferie til Californa
Stadig 4 ledig i biz til Miami fra ARN i morgen, 21.2. Verre med retur. 2 biz ledig alleredeonsdag (til Cph), ellers en del i Go torsdag og fredag
Avbestilles i løpet av kvelden: SK1461 OSL-CPH torsdag 17.mars SK953 CPH-MIA torsdag 17.mars SK958 MIA-ARN søndag 20.mars SK483 ARN-OSL mandag 21.mars 2pax 2 bookinger