Tur både til NYC og Chicago siste uka i november (black friday og thanksgiving) skal avbestilles. Send meg en pm om du ønsker å fange de opp så timer vi TRD-EWR t/r 2 pax i C TRD-ORD t/r 2 pax i C Begge har utreise 23 nov med retur 27 nov. Blir Mexico på meg istedet
Kompis skulle plukke opp EWR men den dukket ikke opp igjen... Har fortsatt TRD-ORD t/r til samme datoer ledig hvis noen ønsker.
Da må jeg dessverre avbestille: 28/3 - SK1875 - SVG-CPH 2 stk + 28/3 - SK925 - CPH-SFO 2 stk C 2/4 - SK932 - LAX-CPH 2 stk C 3/4 - SK1872 - CPH-SVG 2 stk + Kan vente med å avbestille til onsdagen/torsdag hvis noen vil koordinere.
Mulighet for påsketur for 2 personer til Chicago i SK C via CPH for den som er interessert. Jeg kan vente et par dager med å avbestille. Ta kontakt for koordinering. Utreise torsdag 14. april Hjemreise mandag 18. april
Business bonus billett for 1 person YYZ-CPH-OSL den 13/06 avbestilles i kveld. Gi en lyd om du ønsker koordinering. Det finnes ledig i biz bonus på vei ut 4, 5, 7, 8 og 9. juni, så her kan det være mulighet for en liten storbyferie.
Avbestiller 2 seter CPH-LAX i C 30. juni nå straks. (og 2 seter i Plus LAX-CPH 10. juli) Nylig bestilt, så fair sjanse for at de dukker opp igjen
Skal avbestille direktefly t/r New York 28 mars til 1 april i løpet av dagen hvis noen skulle være interessert.
Det ligger ute CPH-IAD 18. februar, starten av vinterferien. Jeg avbestilte i håp om å få booket fra Oslo, men det dukket ikke opp. I gamledager kunne sikkert Vibeke fikset det, men har OSL-EWR samme dag, så da blir det sikkert vinterferie uansett. Trodde det var det lange legget som skulle være vanskelig å få bonusbilletter på K
Ikke akkurat longhaul, men avbestiller 5 stk plus SVG-TRD 1625-1735 08APR, altså fredag før palmehelga. Håper noen får bruk for de. Avbestiller senest fredag sen kveld
Har fortsatt tur til Chicago som skal avbestilles i november. 2x pax i C hos SAS 23 nov 2022: TRD-ARN-ORD (A330) 27 nov 2022: ORD-CPH-OSL-TRD (A330) Noen som vil plukke de opp før jeg trykker på avbestill?
Avbestiller litt div til LAX nå i Juni alle for 1 pers LAX-OSL 9 Juni biz LAX-OSL 15 Juni biz OSL-LAX biz 6 juni LAX -OSL 14 juni i pluss DM eller meld her så planlegger vi de neste dagene.
4 x sas plus OSL IAD 24.06.22 4 x sas go IAD OSL 22.07.22 Skal avbestilles, gi en lyd om noen er intr.
Noen som vil kopiere denne reisen? https://insideflyer.no/forums/threads/kompistur-til-det-store-eplet.17826/ OSL-ARN-EWR fredag 3.juni EWR-OSL tirsdag 7.juni (hjemme onsdag 8) Pinsehelgen 2pax biz t/r.
SVG - MIA 18/11/2022 2x Business + 1x Plus MIA - SVG 27/11/2022 3x Plus Kansellert for 15min siden, ligger ute ennå.
Noen som vil prøve å plukke opp IAD - CPH 13.Juni 2 Stk SAS Business Gje en lyd så kan vi samkjøre oss