Vinterferien i Biz avbestilles. 19.02 OSL-CPH-ORD 26.02 ORD-CPH-OSL Avbestilt nå - og kom tilbake igjen som bookbare. .......hvis noen vil ta sjansen på at USA tur er gjennomførbart
Har 2 seter i C på HND-CPH 27.11.22 som skal avbestilles. Ta kontakt for kordinering av avbestilling. EDIT: @ccurrahee var kjapt på plass og fikk overta disse setene. Som en bonus ble det også sluppet 2stk seter i Plus HND-CPH 26.11 som en konsekvens på at jeg endret en tur retur. Disse er nå tilgjengelige.
Jeg har idag avbestilt 4x biz og 2x plus HND-CPH (har sikret meg flere datoer for å ha backup i tilfelle den ene datoen skulle feile ved ombooking til t/r). 2x biz ble avbestilt og rebooket av meg selv med engang på eksisterende t/r. 2x plus ble sluppet som en følge av t/r endringen & 2x biz ble sluppet på avtalt tid til @ccurrahee, alt dukket opp med engang etter avbestilling.
Ok, da satser jeg på at det samme skjer til meg! har booket noen en veis og t/r men mangler osl-trd. Takk!
Lar seg ikke avbestille på nett, men forespørsel sendt gullmailen, så kanskje den dukker opp. Har også to pax OSL-HND i bis en vei 17.11. som skal avbestilles. K
Har avbestilt følgende som ligger tilgjengelig på SAS.no nå ORD-ARN 23 nov 2x biz EWR-ARN 23 nov 2x biz I tillegg sitter jeg på disse som ikke er avbestilt enda som jeg kan avbestille i koordinasjon med noen som har behov for de ORD-ARN 27 nov 2x biz EWR-CPH 27 nov 2x biz
Jeg booket disse! På jakt etter 2 pax biz med SAS HND-CPH i andre halvdel av oktober 2022. Ta gjerne kontakt hvis noen skulle avbestille. Kan "byttes" mot 2 pax biz OSL-HND-OSL 6.-16. november 2022.
Er det noen som ønsker seg hjem fra LAX i desember? Jeg har to pax LAX-CPH 4/12 som skal avbestilles. Gi lyd, så kan vi koordinere avbestilling.
Ja, det er helt supert Lenge siden jeg har vært i California rundt juletider. Var jo det hvert år fra jeg var 8 til 17 år, så blir koselig. Amerikanerne vet jo å pynte til jul!
Avbestilt akkurat 2 pax biz TRD -CPH - HND 6/12-22 I tillegg 2pax ANA First LHR-HND den 7/12 -22 . Ser at SAS billettene ligger ute. ANA er ikke lagt ut enda , så det er nok desverre mulig de er tapt for EB
Jeg har 2 pax CPH-SFO-CPH 21-27. februar (vinterferien) som jeg ikke får brukt. @Jeanette er du fortsatt interessert ellers er det bare for andre å melde seg
SAS innstilte i dag CPH-SFO 19. feb og booket meg om til 20. feb. Jeg har ordnet meg via ORD, så det blir også ledig et sete 20. feb CPH-SFO (hvis det slippes igjen).