Det kan absolutt skje - men enn så lenge håper jeg på å reise til LAX i feb'22 Forteller det selvsagt her hvis jeg endre mening
Kan hende jeg slipper noen i mars, men det er avhengig av det ene og det andre. Og kanskje for sent for deg?
Hvor mange dagers opphold? Jeg har en med knappe tre døgn som jeg ikke vet om jeg får brukt. De blir ikke avbestilt før etter jul.
3 døgn blir nok litt i minste laget, men om jeg kan få snappet opp enten en utreise eller hjemreise hjelper jo det mye. Tipp topp om du melder fra her om du ender opp med å avbestille
Jeg sitter på følgende mulig kalendergave til en heldig IF-er direkte til NYC og hjem fra Miami 18.12-02.01. Osl-Ewr-Mia-Arl-Osl. 2pax. Har også en helt lik bestilling i plus. Om det blir tur på meg til uken, så blir denne avbestilt senest onsdag. Ta kontakt ved interesse. God jul
Vinterferie til IAD? 18.02-24.02 Fredag - Torsdag. Var opprinnelig lørdag-onsdag, men etter en runde innom A340 så ble den flyttet. Men fremdeles i I, så kanskje de dukker opp igjen. K
Hmm, har EWR i Januar. Men kanskje vurdere LAX istadenfor. Treng kun ein veg, andre vegen blir vanlig bilett for poeng for å holde på status.
Om det tilfeldigvis er til 4 pax er jeg interessert (og i så fall frigjør jeg 4x Y+ til ORD og 2C og 2Y på vei hjem til de som måtte vente på det)
Kansellerte akkurat to bonusbilletter i business fra OSL - LAX via CPH 30jan og retur samme vei 4feb.
Må kansellere OSL-MIA t/r SAS biz to pax. Utreise 21 januar 2022 Hjem 28 jan. MIA-ARN-OSL Kan prøve å time, hvis noen vil.
Har Plus på samme flyet 21. januar, og bytter gjerne til Biz om den skulle dukke opp Meld gjerne her hvilket tidspunkt du i så fall kommer til å slippe den. Har vel vært litt kluss med å gjøre endringer via nettsiden i det siste, men verd et forsøk.
Avbestilt. De dukket ikke opp umiddelbart, men poengene ble tilbakeført insta. Ikke fått mail om avbest ennå..
Kansellerte businessseter i OSL-EWR-OSL hhv 20.02 og 27.02. Ingenting ser ut til å komme tilbake som ledig.
Må nok kansellere OSL-CPH-LAX t/r for 1 pax i 2022 fordi det kolliderer med andre planer. Delvis inne i vinterferie-uke 8 i Oslo. Biz seter hele veien (og Plus til/fra CPH da). OSL-CPH (SK1455)-LAX (SK931) på 14 februar. Med A350. LAX-CPH (SK932)-OSL (SK1462) på 24-25 februar. A350 der også. Send meg en PM hvis du har lyst til å prøve å plukke opp billettene.
Avbestilte akkurat 2pax C cph-hnd 11/10/22 som nå ligger tilgjengelig. Beklager at jeg ikke fikk gitt beskjed på forhånd.