Skal avbestille 2 pax Sas biz Osl-Sfo 5 Nov, retur 11 Nov PM hvis noen vil prøve å ta over. Bilettene er avbestilt. Bare retur gikk tilbake,
Jeg tok returen men klarer ikke å finne noe alternativ som passer for reisen bort. Hvis noen vil forsøke å plukke opp disse ved min avbestilling er det bare å gi beskjed. Plus CPH-SFO torsdag 3/11 er ledig.
Jeg har også OSL-CPH-LAX-CPH-OSL for 2 pax 9-14. november som må vike for en Bangkok-tur i samme periode. Kan eventuelt kombineres med returen til @raverxx / @indahla
2 pax ARN-YYZ i C ble akkurat avbestilt. Dukket opp igjen. Utreise 26.10.2022 og hjemreise 29.10.2022.
Har akkurat avbestilt CPH -LAX 2 pax Business bort og plus hjem 20.05.23-22.05.23 Ligger ute nå. Beklager at jeg ikke la ut beskjed her før avbestilling, men glemte meg ut.
Beklager på forhånd til de som har varsel og håpte på en haug biz til tokyo nå Grunnet endret turnus ryker juleturen til LYR. Ikke noe sinnsykt i det i seg selv, men det er 5 billetter i + på attraktive dager. OSL-LYR fredag-mandag, så finner ikke de så ofte. ingen stress for meg med når jeg avbestiller, og usikker om de kommer tilbake, men om du ønsker å prøve deg så gi meg en lyd
Har jobbet litt med en biz-tur for 4 pax til NYC i okt/nov. Begynner å lande på tidspunkt nå, og slipper derfor noen billetter jeg har holdt av: 25/10 EWR-ARN 2 pax biz 26/10 OSL-EWR 2 pax biz 28/10 OSL-EWR 2 pax biz 30/10 EWR-CPH 2 pax biz 5/11 OSL-EWR 3 pax biz Gi lyd om du vil koordinere.
Jeg må (dessverre) avbestille følgende tur: 17-NOV-22 SVG - CPH - IAD (Washington DC), 2 pax, C 21-NOV-22 IAD - CPH - SVG, 2 pax, C Si fra om du ønsker å koordinere.
For all del, jeg er ikke nødt til å orientere dere. Får droppe det neste gang da, hvis det skapte så mye misnøye.
Må innrømme at jeg delvis har operert på samme måte enkelte ganger i jakten på sas bonus biz. Det var absolutt kun ment i god humor, og ikke meningen å virke kjip. God helg