Jeg har avbestillt en bonusreise i klasse I fra TRD til ORD 21. november til 27. november og til min stor overraskelse dukket reisen opp igjen.
Ser 4 ledige i biz fra SFO til CPH 1. nyttårsdag, om noen har tenkt å ringe inn det nye året i California.
TRD-OSL-CPH-SFO 25 april med retur samme rute 3 mai. SK plus i skandinavia og C på CPH-SFO-CPH. 2 personer. Skal avbestille disse i løpet av uken en gang. Si ifra om du vil plukke opp, så kan vi koordinere. -edit- Billettene kom tilbake, men innen @paramberg fikk bestilt var returen allerede borte.
Avbestiller følgende i løpet av dagen: OSL-MIA 17.mars.23 - 1 pax BIZ MIA-CPH 24.mars.23 - 1 pax PLUS Ta kontakt snarest for samkjøring.
Hvis noen vil til SFO i slutten av mai, så skal jeg gi slipp på: 2xbiz, (OSL-) CPH-SFO 31/5. Gi lyd om det er av interesse, så vi kan avtale tidspunkt, eller så går de i løpet av dagen. (Var opprinnelig del av utreise til ICN, men fikk ikke kabalen til å gå opp, og booket "riktig" vei i stedet.)
Arvet denne etter markus, men må nå selv gi slipp på den siden jeg har lagt om på planene og tar heller å fly på poeng+penger for å få inn statuspoeng. MIA-CPH(-OSL) 21/JAN/22 Gjerne si ifra ila dagen om du er interessert, så finner vi et passende tidspunkt å koordinere.
Skal avbestille en bonusreise til Boston ifra Trondheim 18-21 januar. Tur/retur. A321LR som brukes ifra CPH. Noen som vil ta denne? Send meg pm så koordinerer vi
Avbestiller i løpet av 10-15 minutter en "juletur" til SFO. Utreise 21. desember (LH via FRA) Hjemreise 29. desember (SK via CPH) 2 seter.
99% sikker på at jeg til uka avbestiller en weekendtur OSL-CPH-LAX -> LAX-CPH-OSL. Business begge veier. Torsdag 26. jan - Søndag 29. jan. Drømmetur men ønsker meg noe med mer enn 3 netter i januar. PM så kan vi koordinere.
Skal avbestille OSL - CPH - LAX 6. mars Business LAX - CPH - OSL 8. mars Plus Sistnevnte er vel ikke så spennende. Si i fra hvis noen utreisen, hvis ikke kansellerer jeg i løpet av dagen. Ønsker med en tur til NYC i stedet hvis noen sakl avbestille i nærmeste fremtid i ca. samme tidsrom (3. feb - 13. feb)
Hvis noen sitter på to C-billetter ORD-CPH eller ORD-ARN den 16/1 som de ikke har tenkt å bruke hadde sønnen min og jeg blitt kjempeglade!!!
Slipper en booking til MIA i dag. Riktignok bare Go ut, men siden det for tiden er fullstendig tørke tenkte jeg likevel den kunne være verd å nevne: 16.12.2022 KRS-OSL-MIA Go 20.12.2022 MIA-ARN-OSL-KRS Business Gi gjerne lyd om noe bestemt tidspunkt for slipp er ønskelig; ellers regner jeg med ca kl 13:00. Kjenner ikke sannsynligheten for at billettene dukker opp igjen; det har jo vært litt ymse i det siste.
Denne prøvde jeg å ta over, men den kom ikke tilbake i forrige uke. Men, i dag! Den dukket opp ved en tilfeldig, så da fikk jeg booket den likevel. Usikker på algoritmen her..
Ser meg nødt til å avbestille 2 biz t/r CPH-IAD 18-22.mai Kan vente forholdsvis lenge med å avbestille, med mindre det dukker opp noe enda mer spennende… Ta kontakt på PM for koordinering