PN Jeg har 1 stk OSL-CPH-IAD i C (9.februar) som jeg eventuelt kommer til å avbestille. Kan det være aktuelt?
Avbestilte i dag: 22/2: 2stk i business og 2 stk plus ARN-ORD. Retur 2/3: 2stk i biz og 2 stk i plus ORD-ARN.
Koronaen herjer i heimen, og jeg har derfor i dag bestilt en backup dersom turen til MIA må utsettes. EN av disse vil bli avbestilt så PM om du er interessert: 19.01 (OSL-CPH-MIA) - 02.02 (MIA-OSL) 22.01 (OSL-CPH-MIA) - 06.02 (MIA-OSL-CPH) Alle er nå feberfrie, så det er mest sannsynlig datoene 22.01-06.02 som vil bli avestilt.
Blir nødt til å avbestille planen om Ultra Music Festival i Miami i mars. Legger dermed ut følgende: - CPH-MIA 23. mars SAS Plus - MIA-ARN 28. mars SAS Business Send PM om vi skal samkjøre. Har for så vidt to billetter til festivalen også dersom noen er interesserte.
Det er ikke jeg som har avbestilt, men fikk plutselig varsel på et søk jeg har hatt liggende ute en stund. Kan virke som SAS plutselig har lagt ut billetter i uken etter påske. Rikelig med plass i forskjellige kabiner fra SFO og hjem. SFO-CPH 2023-04-19 1/9/9 45 SAS SFO-CPH 2023-04-20 0/8/9 8 SAS SFO-CPH 2023-04-21 3/9/9 105 SAS
2 pax business en veis OSL- ARN - MIA 27 mars Får ikke reist selv, avbestiller om et par dager hvis ingen vil forsøke å plukke opp.
Har en booking i SAS Biz til LAX som jeg skal avbestille. Turen er 4-11 Oktober. 2 personer. TRD-CPH-LAX / LAX-CPH-HAU-TRD Noen som vil plukke den opp? Send pm så koordinerer vi
Noen som er higen på en pinsetur til Washington i biz? Ser for meg at den ikke dukker opp igjen, så må i så fall byttes i trumf eller lignende. Den er booket på gamle regler, så vil bare medføre endringsgebyr på 150 kr, regner med det skal gå an å få tilslutningsflygninger på den også, foreløpig er det 27. mai 1245 CPH - IAD 29. mai 1730 IAD - CPH