Avbestiller retur fra MIA i romjulen om noen er interessert. 27 DES 2022 Miami Fl MIA – Oslo OSL 16:10 - 10:30 +1 dag(1 stop)
Skal også avbestille denne romjulsturen: 26 DES 2022 Stavanger SVG – Washington Dc IAD 06:00 - 15:30 (1 stop) 31 DES 2022 Washington Dc IAD – Stavanger SVG 17:15 - 13:15 +1 dag(1 stop)
Avbestilte akkurat 2stk CPH - LAX 2-11 september med SAS i C og begge disse dukket opp igjen, om noen skulle ha behov for disse.
Skulle hatt med kona ... Hvis mulig er det supert om du gir beskjed litt før kansellering, så er det mulig å gjøre en avtale =)
Skal avbestille følgende som ble uaktuelle pga bruk av CT i stedet: OSL-CPH-BOS 15.mai. 2 billetter i Plus/Business. OSL-CPH-ORD 20.mai. 2 billetter i Plus/Business. YYZ-CPH 26.mai. 2 billetter i Business. EWR-CPH 30.mai. 2 billetter i Business. Gi beskjed i løpet av dagen om noen ønsker å ha noen av billettene så kan vi koordinere.
MIA-CPH i Biz for 1 pax den 20.03.23 avbestilles så snart billettendringen min har gått gjennom ticketing. Skjer sikkert i løpet av dagen.
Har kansellert følgende: MIA-CPH 01.02.23 biz 1pax CPH-MIA 07.02.23 biz 1pax Begge er tilgjengelig for bestilling nå, med connection til/fra oslo EDIT: Jeg har behov for biz ARN-MIA 18.jan og 27.feb Om noen har disse og skal avbestille er jeg meget interessert i å koordinere.
Har nettopp avbestilt BGO-OSL-CPH-BOS-CPH-OSL-BGO Grunna sykdom hjå reisefølget Utreise 11.01.23 Heimreise 12.01.23 2stk business begge veier, med A320LR Håper noen andre ser seg tjent med å benytte desse
Avbestillte 1 sete i biz BGO-CPH-SFO med utreise i morgon. 1 sete tilgjengelig pt på SAS.no. Er ledig på returen 15.01 om det er nokon som kunne tenke seg ein rask tur til vestkysten av USA på kort varsel
Må dessverre avbestille 2 seter OSL-CPH-LAX 16.01.23 og SFO-CPH-OSL 21.01.23. Business begge veier. Avbestiller ca. 20.00 om noen ønsker å plukke opp dersom de blir tilgjengelige.
Jeg har en tur retur OSL-CPH-EWR med utreise 11 Feb og hjemreise 19 feb for 2 stk i C. Jeg er ute etter å gjøre den om til en open jaw til IAD eller BOS (er fleksibel på om det er utreise eller hjemreise og litt fleksibel på dag frem og tilbake). Vet det er et long-shot, men kanskje noen har motsatte problem?
Om noen ønsker å plukke opp en langhelg til New York i februar, gje meg en lyd så kan vi samkjøre avbestillingen Reiserute : 09.02.2023 BGO - CPH - EWR 12.02.2023 JFK - CPH - BGO 2stk business Avbestilles grunna star alliance booking til reisemål med mulighet for å bruke shorts
Da er diskusjonen om etikken rundt det å avbestille bonusbilletter flyttet hit: https://insideflyer.no/forums/threads/krangletråden-for-oss-som-aldri-blir-einige.14363/page-34 La oss holde denne tråden på topic.