Kanskje denne episoden kan få deg på andre tanker Edit: Helt herlig! Etter å ha sett hele denne episoden, ble jeg virkelig dratt tilbake til barndommen.
Må dessverre avbestille slik at 4 seter i business mellom ORD og CPH muligens blir tilgjengelige - 18. oktober. Hele reisen er Plus SVG-OSL-CPH-ORD for fire den 10. oktober, og retur i business/Plus 18. oktober. Avbestilles i ettermiddag, feks to-tiden. EDIT: Disse ble aldri tilgjengelige igjen.
Avbestilte nå 2 stk. Lax-cph-Osl i biz 13. oktober …hadde liten tro på at disse ville bli tilgjengelige igjen…men det ble de
Sitter på 2 pax i C til MIA 9.desember. Ligger også 2 pax ute for øyeblikket, så om du vil sikre deg 4 pax i C så pm!
2 stk biz CPH-SFO den 6. oktober skal avbestilles, med retur 2 stk biz sfo-cph 16. oktober. Hele reisen er TRD-SVG-CPH-SFO-CPH-TRD. Gi beskjed, hvis ikke ryker de ut ila noen dager.
Slapp nettopp 2 seter biz t/r Oslo-NYC for mai 2023. Den som finner blir belønnet. Tirsdag til tirsdag
I 30%-kampanjens panikk bestilte jeg det som var å finne av gode Biz seter, sitter derfor med et ekstra sete som antakeligvis skal slippes fri. MIA-OSL Biz for 1 21. Januar
Jeg har 2 seter i biz EWR-ARN-OSL den 3.des. som sannsynligvis skal kanselleres på et eller annet tidspunkt
Jeg avbestilte og to seter dukket opp igjen. Er derfor 1 til sete ledig på denne flygningen nå om noen vil booke det. Forsvinner nok fort EDIT: setet er borte nå.
Kunne absolutt være av interesse, men mitt inntrykk er at billetter nå svært ofte ikke dukker opp igjen.
Sorry, har ikke varsler på oppdatering av tråden. Avbestilte nå, de dukket dessverre ikke opp igjen. K
Til info, jeg har avbestilt noen seter den siste tiden, og der har jeg lagt merke til at det fort kan ta 5-10 minutter før de dukker opp igjen. Så dere som skal koordinere bør være obs på det.
Avbestiller en vei 4 pax i Biz 14/15.02.22 OSL-LIS-MIA med TAP. Flyr til Lisboa 14.02 på kveld og videre moringnen etter 15.02.22 til Miami. Blir tilgjengelig om kort tid