Etter mye om og men klarte jeg å avbestille en tur til LA i februar. Det er nå 2 pax ledig CPH-LAX 14-19/2. Er vel nesten vinterferie, for de som har sånt?
CPH - LAX 5. mai 2023 - 2 pax - avbestilles i løpet av dagen, gi beskjed om noen vil forsøke å plukke de opp
Er vel kanskje bare halvveis relevant for tråden, men for ordens skyld. Jeg avbestilte nylig LPA-CHP lørdag 7.10. 6 billetter, alle er nå åpne for booking om noen trenger en retur fra LPA i høstferien.. I alle fall nesten til Norge For min del klarte jeg aldri å få booket en utreise så endte opp med en annen løsning.. Og dette er nok kanskje siste gang jeg begir meg ut på en slik øvelse også, siden det nå tilkommer slike voldsomme gebyr for avbestilling....
Hvis ingen smeller så kan jeg koordinere avbestilling av en helg eller to med biz for to til NYC. 19.-24. oktober 16.-19. november Kan også diskutere navneendring og salg hvis noen vil ha dem på den måten. Er jo litt usikkert om de dukker opp igjen på relativt kort varsel. K
Avbestiller 2 plasser på OSL-CPH-JFK-CPH-OSL 13NOV (13:10-21:30) -19NOV (23:20-20:20) nå kl 12:00 om ikke andre initiativ taes.
Får dessverre ikke selv brukt 4 pax OSL-CPH-HND 8. mars 2024. Noen som ønsker å koordinere avbestilling? Kan ev. selges for 14500 kroner for alle 4 eller tilsvarende mindre for ønsket antall reisende. Send PM.
Har nettopp avbestilt TRD-CPH-SFO t/r i C, utreise 2 februar, hjem 9 februar. Begge billetter dukket opp igjen.
Kommer mest sannsynlig til å avbestille denne: 19 feb 21.00 OSL-CPH-BKK (1 time og 25 min i CPH) 2 pax - biz
Jeg har rebooket en tur 19.11.24 som hadde utreise CPH-MIA ..... Den ligger nå til utestedelse hos sas - så ha kan det hende det dukker opp noe ledig Biz på CPH-MIA 19.11. i løpet av ettermiddagen. EDIT: Har dukket opp igjen. ledig 2 stk biz for booking