Vi får dessverre ikke benyttet oss av billettene vi har Oslo-Bangkok-Oslo 27. november til 16. desember, 3 stk. i business. Noen som vil koordinere kansellering? Kan ev. selge poengene (150 K poeng + ca 3300 kroner i avgifter). Selges i så fall for 10 øre per poeng + avgifter.
Om nokon vil ha 50% rabatt på ei bonusreise til USA i januar so avbestilte eg akkurat Boston 10.-13. januar og Chicago 30. jan - 2. feb.
Skal avbestille 1 pax HND-CPH(-OSL) i biz. Avreise 5. februar. Si fra om noen vil koordinere tidspunkt for å plukke den opp. *edit: Avbestilt og den ligger tilgjengelig.
JAKARTA/SYDNEY Har akkurat avbestilt (2pers): 26mai 08:00 OSL-AMS med SAS SK821 26mai 12:05 AMS-CGK med Garuda GA089 29mai 23:55 CGK-SYD med Garuda GA713 langt opphold, det var endring fra 27/5 som er årsaken til min kansellering - blir sannsynligvis vanskelig å booke som CT igjen pga av dette. 8juni 11:45 SYD-CGK med Garuda GA713 8juni 22:00 CGK-AMS med Garuda GA088 9juni 11:55 AMS-OSL med KLM KL1201 Sjekket Awardfares nå, og det er ihvertfall mulig å booke OSL-CGK og CGK-AMS
Lenge siden denne tråden har vært aktiv… Skal avbestille 2 seter 23APR 0600 SVG-CPH 23APR 1240 CPH-SFO Jeg har ingen hast, men i løpet av sommeren ihvertfall
Beklager på forhånd til deg som har varsel på tråden og håpte på Tokyo eller Bangkok. meeen 4 seter i plus akkurat avbestilt ALC-OSL siste søndagen før skolestart 10/08. Kom rett ut igjen
Måtte avbestille en tur nå (10:59) i C. Nettsiden til SAS har såpass hikke at jeg ikke ser om de ble frigitt igjen. 19.10 CPH-SEA 22.10 SEA-CPH
Skal kansellere ila av dagen (akkurat kalender kampanje siste dag), hvis dukker opp igjen SAS OSL-SFO-OSL biz ut retur med premium. Reise 16-19 februar. Send DM hvis noen vil overta.
Dropper en forestående USA-tur, og kommer til å avbestille to enveisreiser i biz i løpet av uken. Om noen ønsker å sikre seg gjennom navneendring, er det en mulighet. PM om du ønsker koordinering. 10.2 CPH-BOS 12.2 LAX-CPH
Må desverre kansellere en kommende reise.. 2 billetter SAS business CPH-BKK 17. Mars Holder igjen litt om noen vil samkjøre i tilfelle de frigjøres igjen. Ta kontakt Edit: Gone
Kommer til å avbestille CPH-ATL i C med avreise søndag 15.3 og retur søndag 22.3 i løpet av de neste par timene i dag onsdag 4.3. Er du kjapp med melding så kan vi koordinere tidspunkt.
Ser dårlig ut med slipp av utreise, så har sannsynligvis en retur HND - OSL i plus tors 2. april som nok blir avbestilt. Tipper den ikke vil slippes igjen, og at det evt må bli navneendring og retur av poeng via trumf eller lignende. Gi en lyd dersom det er av interesse.
Avbestiller t/r direkte OSL-LHR 16-20 april for to personer i løpet av et par timer. Send PM for evt koordinering.