Skulle gjerne hatt returen din, men den kom ikke tilbake. (Eller så var noen andre raskere enn meg..)
Og der dukket det opp 4 billetter i C hjem fra HND 3. mai. LH C med overnatting på FRA ble dermed byttet ut med SAS uten overnatting. Booket mine to, og da ble en av de ledige billettene borte. Men, det er fortsatt én billett i C på HND-CPH 3/5, og én den 2/5.
Måtte dessverre avbestille reise pga. jobb. Utreise dukket ikke opp igjen, men både opprinnelig og alternativ hjemreise dukket opp: HND-CPH 2.mai nå ledig for 2 pax (var 1 ledig fra før) HND-CPH 7.mai nå ledig for 1 pax
Skal avbestille SAS 2 biz + 2 plus t/r OSL-LAX 14/15.02.25 - 23.02.25 om kort tid, gi lyd om interesse
Avbestilte akkurat 2 pax i C på HND-OSL på fredag om en uke. Hvis noen her mot formodning tar en av disse, så sees vi faktisk siden jeg beholdt min billett
Jeg har en bonusbillett ORD-CPH i SAS Business. Jeg planlegger å lande på ORD med AA 2 timer før avreise med SAS. I tilfelle mitt AA-fly blir forsinket, må jeg muligens avbestille SAS-billetten i siste liten. Er det mulig? Eller bare inntil 24 timer/dagen før avreise? Finner motsigende svar på nettsiden til SAS...
For SAS-flyvninger: "Kanseller reisen mot et gebyr frem til avgang. De gyldige poengene dine blir automatisk returnert til Eurobonus-kontoen din." (For flyvninger hos partnere, 24 timer før) https://www.sas.no/eurobonus/poeng/fly-med-poeng/poengtabell/
Litt for trigger happy her i går og har dermed avbestilt følgende nå: CPH-BKK | 2 pax business | 17. Nov 2024 BKK-CPH | 2 pax business | 28. Nov 2024