Ok, her er opplegget.
Frua og jeg har veldig lyst til å teste Luftwaffe F, og da helst inkludert noen timer i F terminalen i Frankfurt på tur ut. Problemet er at hun er lærer og dermed litt låst. Vi er likevel forholdvis reiseglade og farter vilt og hemningsløst, dog planlegges ting gjerne i god tid, men ikke i så god tid som regel at det er et år fram i tid. Så vi havner litt sånn i mellom føler jeg.
p.t. har vi 2 x CT (hvorav en går ut 31/12 i år) og 230000 pts.
Det vi har av planer for året som kommer:
Er en Halloween tur til SFO i oktober neste år. Den har jeg tenkt å bestille på merket 330 dager før. Litt usikker på om det blir å starte med Biz og senere oppgradere til F når Luftwaffe frigir F eller om man kan få booka en F med noen andre som legge ut noe på den tiden og da eventuelt få til en endring når Luftwaffe legger ut sitt.
Så skal vi fly til LA 10 mars, for å hente ut en Harley og kjøre kyst til kyst. Dvs vi skal ende opp i Miami til slutt og fly hjem derfra 27 mars. Det er 1 påskedag og jeg ser at det er rimelig dårlige odds på biz turer den dagen, og sikkert poengturer generelt. Ihvertfall har ikke jeg funne noe.
Det som etterhvert har planlagt å gjøre, er å satse den CT som går ut nå, på den Halloween turen neste år. Gitt tidspunktet og at vi kan bestille 330 dager før, bør det være mulig få booket CT på prima vare selv til USA da.
Så kjøper vi ordinære billetter på mars turen, og det jeg da gjerne ville ha gjort er å reise med SAS via CPH til SFO og en connection derfra til SAN. Tilsvarende da MIA - EWR - OSL, så blir det maks SAS jern, og kanskje vurdere Plus. Med diverse poeng her og der, så skulle vi da ha kommet oss et stykke oppover på poeng skalaen igjen, og har da kanskje muligheten til å ta ut den siste CT'n i fin klasse til sommeren, men da bare ligge overvåke hva Luftwaffe legger.
Jeg innser at en F til USA på ingen måte gir så mye tilbake som den turen Thberget beskrev tidligere, men det må isåfall bli en kort sommertur.
Ble mye
@yukho, men du tar kanskje tegninga?

Vis alt...