Ja. Dette er automatisk greit Vis ikke så hadde jo folk ikke syntes at CT var så greit, fordi da hadde dem ikke muligheten til å fly F (Siden det hadde vært gambling på om man fikk dratt) Også hadde folk brydd seg mindre om CT. Og trolig brukt kortet mindre i blårussen sine øyne
Du må jo ut med et mellomlegg av poeng, men pass på at når du bytter til F, at du er fremdeles er på samme flyplass, fordi med en gang de må regne om skatter og avgifter, så må de kansellere alt og bestille på nytt... da bør du ha tilgjengelig poeng, for refusjon av poeng og skatter og avgifter fra opprinnelig bestilling kan ta litt tid, i mitt tilfelle fikk tilbake poengene i løpet av noen timer (min opprinnelig tur var også til Singapore, men via BKK).
Dumt spørsmål kanskje men hvordan går det med bagasjen om du stopper 12 timer i India og 14 timer i Hongkong og endestasjon er Bangkok, følger bagasjen deg eller blir den sendt videre til Bangkok ?
Men den følger vel deg som i at den hele veien er med det samme flyet som det du er med? Men ja, man må vel spesifikt sjekke inn bagasjen med at den skal leveres ut på mellomlanding under 24 timer
Du mener at det blir tatt av flyet og satt på neste fly du reiser med o.s.v til du lader i Bangkok og så kommer den på samlebåndet eller har den alt kommet når du lander og da blir satt på samlebåndet?
jeg mener at den alltid fysisk er på samme fly som deg. Fordi man skal ikke ha bagasje på flyet som ikke tilhører en passasjer på flyet (med mindre bagasjen er forsinka) av sikkerhets grunner. Så har du en 12 timers mellomlanding så skal bagasjen din ligge på den flyplassen i et venteområde i dem 12 timene og bli med samme fly som deg.
Mener de beholdt legsene mine og bare forandret det strekket som skulle ha F. Men mulig jeg husker feil. Sikker på at du må ha dobbelt opp med poeng og ikke bare poengdifferansen fra C til F på konto?
Som jeg sa, hvis du beholder ruta og bare oppgraderer klasse, så er det bare poengdifferansen man trenger. Jeg bytta så og si alt, da måtte de lage ny bestilling... Før: OSL > BKK > SIN, SIN > BKK > OSL 9784,- i skatter og avgifter Nå: OSL > FRA > DEL > SIN, SIN > HAN > BKK > OSL 11052,- i skatter og avgifter
Ser United har oppdatert sidene sine. Nye features forklart her: http://millionmilesecrets.com/2015/...-makes-it-easier-to-search-for-award-flights/ Må sei eg spesielt likte moglegheiten for "preferred connections" og "connections to avoid".
Ja, United sine sider har virkelig fått ett løft. Også fint å kunne sjekke konfigurasjon og ledige seter på alle (United) avgangene man får opp når man søker, uten å måtte gå via ExpertFlyer e.l.
Søren, jeg må endre hjemreisedato med en dag... vet ikke hvorfor, men jeg kvier meg skikkelig hver gang jeg skal ringe CT-telefonen.
Hadde det på samme måten med USDM, et etter hvert ganske angstfullt forhold til den ventemelodien som jeg hørte på i mange timer tilsammen når de prøvde å fikse feilene. Har det foreløpig ikke så ille med CT, men det kommer vel
Har dei endra ventemusikk no? Meinar å hukse at eg sat og høyrte på noko alà Sissel Kyrkjebø som etter lydkvaliteten å dømma stamma frå ein gammal kassett.
Nope, tekno i dag... ;p men det var så verdt det... jeg skulle bare endre dato, endte med F på hjemreisen, gjenstår bare LH F ned nå.
Noen som vet om Thai har redusert antall F billetter på award, følte det var utrolig mye tilgjengelighet for en uke siden,(så og si vær dag) mens det nå nesten er helt borte? mulig jeg er ute å kjører her virker som om det er til BKK det er lite, men feks BKK-OSL har bedre tilgjengelighet