Ser også via munchen eller frankfurt på united sine hjemmesider.. Men kan man si dette når man ringer CT at man vil fly via London eller andre steder??
Hvilken dager vil du fly? Hvis du finner ledige seter, så kan du egentlig diktere nøyaktig ruten du vil ha...
kan fly fra midten av april å ut mai, til nød juni Så er ganske flexibel igrunn Men da får vi se når en ny CT dukker opp!
Ja, alt er mulig! Får spørre deg når CT tikker inn, så kan du finne ut hva som er ledig, evt så kan jeg bruke United sin side, hvis den er troverdig..
Ser no at dei faktisk har skifta frå 777-300ER til 777-300, som jo er eit heilt anna (dårlegare) produkt.
Alle TG-maskiner fra OSL/ARN/CPH flys med 773-ER og ny 1-2-1 Business seter. @sexten, hvor ser du at de har skiftet? Tja, i så tilfelle er de jo garantert å tape hvis svaret er å sette inn gamle maskiner. Kan ikke se at de har solgt noen 773-maskiner heller. Nå skal det sies at enkelte 773-maskiner er re-konfigurert med ny kabin
Ifølge her http://flightaware.com/live/flight/THA955/history så flyr dei med gammal 773 iallfall (777-300ER har kode B77W).
flys ikke de fleste TG fly fra OSL til BKK med 777-300 med gammel konfig i biz da? ser ihvertfall slik ut på United sine sider.
Jeg skulle opprinnelig til Singapore via BKK med TG direkte fra OSL i oktober, da hadde jeg valgt seter, så jeg er sikker på at det er 1 - 2 - 1, men jeg vet ikke om det er ny eller gammel.