Da har du nok funnet den beste ruten allerede. Du kan kansje inkludere NRT-BKK for enda flere muligheter og muligens lenger mellomlanding. Før så gikk NRT-BKK med A380, aner ikke hvilken flytype som flyr ruten nå.
Løsningen ble OSL-FRA-HND-BKK-SYD med FRA-HND NH F, HND-BKK NH X og BKK-SYD TG X foreløpig. Og nesten det samme hjem (BKK-NRT NH C). Iflg. agenten var det ikke mulig å booke TG F mer enn 85 dager før avreise. Har lest her at noen har fått det til så hvis noen har informasjon om dette så er jeg takknemlig
hvordan er tilgjengeligheten i F på Thai til Australia? Sydney f.eks? Da tenker jeg når de åpner fikk du spurt noe om det?
Hei, ser at amex har fjernet informasjonen om hvor mye du har brukt/hvor mye du mangler for neste CT, i hvert fall inne på appen. Etter å ha lest litt på amex og på sas.no så skjønner jeg at ting er litt on hold. Er det noen som vet om de pengene jeg bruker nå med amex vil telle mot neste CT, når enn de bestemmer seg for å "åpne" igjen?
Prøv litt ned på siden under Eurobonus. Trykk på "Les mer", da kommer statusbaren opp på min app i hvertfall
Er det slik å forstå at SQ har fjernet alle bonusbilletter fremover? Ser ut som de ivrigste her har fått bestilt nye reiser, men da med LH, NH eller TG. Hvis svaret på spørsmålet mitt er ja, antar jeg at Tallinn ikke får til å ombooke min CT tur med SQ i august til et senere tidspunkt dersom jeg fortsatt ønsker å fly SQ?
Jeg bruker https://www.americanexpress.com/no/ og der fungerer det helt fint å se totalt forbruk i 2020
Er det eksisterende bookinger man endrer som man legger ut nå for tiden eller er det mulig å booke CT bookinger igjen? Ser ofte det er lagt ut nye bookinger foretatt i feks Juli 2020
Hei igjen, jeg tenkte en lignende tur som deg på denne men jeg tenkte en annen vei faktisk når SQ åpner opp. Den går slik: LHR-HND ANA First new suite HND-PEK ANA Business PEK-SIN SQ First new suite SIN-MEL SQ First new suite retur MEL-SIN SQ First new suite SIN-BKK SQ Business BKK-HND Thai First HND-FRA LH First eller motsatt vei og starter med LH på utveien heller så får vi se