Hvordan går dere fram når det blir et betydelig trekk fra kortet?? Ringe dere kundeservice?? Sender Mail??
Mail har de ikke, så det må/bør ringes inn i forkant. De kommer til å si at kortet ikke har noen kredittgrense, så sier du at du skal trekke det for x antall tusen og så sier de plutselig om det går eller ikke. Hvis de sier nei så må du få de til å sende deg en mail som du svarer på med saldo og eiendeler du skulle besitte. Etter det ringer de deg opp og sier hva du er godkjent for å trekke. Er det et veldig høyt beløp tidlig i kundeforholdet kommer antageligvis svindelalarmen til å gå og kjøpet blir avslått, da får du en mail med et telefonnummer du kan ringe og snakke med så kan du prøve igjen.
Jeg snakket med Amex i går ifb med kjøp av en del billetter. De sa ikke hvilken grense jeg hadde, men at kjøp opp til 100.000 var det dekning for.
Er tidlig i kundeforholdet. Nå ser ut til at summen blir rundt 50k. Fortsatt ein betydelig sum, men håper skal gå fint
Hadde et enkelt utlegg på 176 000 i Februar. Ringte bare inn og sa hva jeg skulle bruke og når. Deretter fikk jeg epost fra kredittavdelingen og beskjed om å sende inn dokumentasjon på eiendeler og inntekt. Så tok det vel en dag eller to og så fikk jeg epost om at grensen var hevet slik at jeg kunne gjennomføre trekket.
Hei! Kona har gått til anskaffelse av elite, og velkomstpoengene der gjør at hun beholder gullkortet sitt. Problemet er bare at disse poengene ikke har kommet enda, selv om hun har brukt kortet flere ganger. Hennes opptjeningsperiode går ut 30.april. Finnes det noen måte å pushe dette på? Kjipt hvis hun mister status pga det.
Jeg er i samme situasjon selv. I følge Amex kundeservice blir poengene kreditert til den datoen du bestilte kortet. Noen her som kan bekrefte at dette stemmer?
Vi har ringt flere ganger, og foreløpig har ikke det hjulpet noe. Hver gang har de sagt at det skal ordne seg i løpet av ei uke..
Søkte om kortet i begynnelsen av april og fikk det 5 dager senere. Ikke sett noe til poengene ennå, men venter med å purre til jeg har mottatt og betalt første faktura.
Får man kun en CT pr år med Amex Premium? Dette gikk litt fortere enn jeg hadde antatt og min første CT er nå mottatt etter drøye 3 mnd Må tenke litt på poengstrategien fremover.
Bestilte en CT i dag på det Svenske nummeret. Fikk beskjed om at skatter og avgifter ville bli trukket i SEK. Greit nok det. Men når jeg ser på kvitteringen så ser jeg at Service Fee er 825 SEK per pers. dette stemmer vel ikke?