Og at så lenge de har monopol på CT vill de ha en skåkk med kunder uansett hvor dårlig kundeservice og systemer de har. Skulle ønske det kom en ny aktør på markedet med noe lignende? BRA bank kan jo smelle til med et WF premium kort?(ønsketenkning)
Jeg oppgraderte fra premium til elite for 5 dager siden. Ingen kampanje, men 20k statuspoeng kom på konto igår!
Ved kansellering av SAS-mc får man visstnok refundert det resterende påløpende årsbeløpet/avgiften. Noen som vet om dette også gjelder Amex, dvs om man etter en viss tid skulle angre seg, så får man vel refundert deler av årsavgiften?
Nei. De kommer etter noen dager(flere på IF opplever problemer og har ikke fått, men normalt kommer de innen kort tid). Om du sier opp kortet forsvinner ikke poengenne. Men vær du sikker på at amex forandrer systemet for poeng utdeling om mange nok misbruker det
Nei. Du får 20K med en gang. Så det er bare å kansellere innenfor gratisperioden. Og samtidig bidra til at disse tilbudene forsvinner for alle andre selvfølgelig.
Det er ikke sikkert det er det @JeanPaul tenker og gjøre. Så ikke døm han Men min spådom er at de endrer snart da jeg tror det blir utnyttet i stor grad.
Du er tilgitt Var ikke min hensikt å gjøre noe slikt, kun kartlegge litt før jeg evt bestiller kortet. Noen er vel så frekk at de benytter seg av angrefristen på 14 dager om poengene ankommer innen den tid...
"Ekstrakort lanseres i sensommmer 2019" https://www.americanexpress.com/no/...knav=no-amex-cardshop-details-browse-Platinum Edit: "Muligheten til å ha ekstrakort tilknyttet til din konto lanseres i andre halvdel av 2019" https://www.americanexpress.com/content/dam/amex/no/documents/medlemsvilkar/faktureringskort.pdf
Ok, men de var da vitterlig kjøpt igjennom et reisebyrå? Riktignok SAS-billetter, men ikke kjøpt på sas.no ihvertfall. Kanskje sitte stille i båten...
Flere som opplever lagg i overføring av poeng fra Amex? Ikke fått noe overført etter 7.august - på tross av flere bokførte transaksjoner i etterkant.
Reisebyråer belaster flyselskapene direkte, og får sikkert cashback senere. Berg-Hansen gjør det blant annet på denne måten. Vært sånn lenge og jeg ser ingen grunn til at det skal gå over.
Hos meg og, men mange har jo erfart problemer siden mai og som fortsatt ikke er løst ut fra det jeg leser. Men da må en bare bruke tid på den heller dårlige kundetjenesten til Amex, dessverre..
Ringte til amex idag for å endre på faktureringsdatoene på premium kortet som jeg har etter at jeg makset elite kortet. Spurte samtidig om CTene ville forsvinne hvis jeg avsluttet elite, det ville de ikke. Men statuspoengene derimot, de sa hun kunne forsvinne Så lot bare være å si opp kortet pga det
Har opplevd skikkeilg lagg i det siste. Og har flere transaksjoner i slutten av juli jeg ikke har fått for.
Statuspoengene forsvinner ikke. Det er det vel mange her på forumet som har sjekket og fått bekreftet...?