Problematisk og problemetisk.. det er ikke noe problem hvis du har et så høyt forbruk til vanlig. Alternativt må du få det godkjent på forhånd med å sende inn kontoutskrifter.
hei hei Ser ut til at jeg ender opp med rett i underkant av 1000 poeng manko for gull. Alle helger fremover er opptatt. Er det fortsatt mulig å kjøpe de siste 1000 for allerede opptjente poeng? P.
Ja, det er mulig. Har ikke prisen i hodet, men hvis du er så nærme ville jeg absolutt vurdert både cash og poeng for å bikke over streken.
Fant muligheten, dyrt, en krone per poeng, eller 10 000 poeng for 1000 grunnpoeng.Sistnevnte er verdt det i mitt tilfelle. P.
Fra https://points.flysas.com/faq: Når du kjøper Grunnpoeng, kan du betale med kort eller med Ekstrapoeng. 1000 Grunnpoeng koster 10 000 Ekstrapoeng eller 1000 NOK
Hei alle! I dag fikk jeg mitt American Express Premium i posten. Aktivert og klart. Jeg skaffet det siden det gir 3 mnd gratis så får jeg se etterpå om jeg beholder det eller ikke. Men uansett. Er det ikke kredittgrense på slike kort? Jeg kan ikke se at det står noen sted at jeg har en grense på kreditt. Spørsmål to. Hva kan jeg gjøre nå fremover for å maksimere antall poeng? Det gir 15 poeng per 100lapp. Hva gjør folk, er det kun å handle med det som funker? Noen tips eller triks? takk
Hmm er det fortsatt helt håpløst å booke med CT på SAS award siden? Dvs poengrabatten blir ikke utregnet og jeg har ikke nok poeng til "full pris".
takk for svar! Kan jeg bruke det til å betale regninger i Payr? Hvis ja, jeg prøver nå, men kortnummeret mitt er bare på 15 sifre og payr må ha 16. Hvordan gjør man det?
Det er ikke et kredittkort, men et betalingskort. Altså har man faktisk ingen kredittgrense, og må betale hele regningen hver måned. (Det gjør man jo uansett, så det er jo greit). Det man har er en kjøpsgrense (eller hva man skal kalle det) per måned. Den begynner gjerne litt lavt, også blir den større etter som man bruker kortet og betaler regningen.
Noen flere her som erfarer mangel på overføring fra AmEx Elite? Står i AmEx appen at poengene er overført, men det vises ikke noe fra SAS appen eller websiden. Om noen har hørt med AmEx eller SAS er dette noe de jobber med å fikse?
Ahh jeg forstår! Takk for oppklaringen Hadde egentlig vært greit å visst hva kjøpsgrensen var på, men det finner jeg nok ut av