Var ikke oppgraderingen av classic i desember til Elite? Bra du fikk begge kampanjene, jeg har en sak gående selv. Jeg fikk 30K for signering av premium kortet med 30K spend innen 31.12. I desember sendte de meg en mail om oppgradering til Elite og lokket med nye 30K poeng. Jeg oppgraderte men nå mener de at den mailen ble sendt feil og var tiltenkt classic til elite.. Problemet er at jeg ikke har hatt et classic kort på ca 1 år.
Når det gjelder "nye kunder", hvis man har premium kortet og vil ha classic kortet for å få 18 000 poeng vil premium påvirke dette, eller er policyen at for hver nytt kort man bestiller så er man ny kunde? at premium og classic ikke har noe til felles og at dette er 2 helt uavhengige kampanjer av hverandre?
Det virker som at begrepet "ny kunde" gjelder innenfor det spesifikke kortprodukt. Grensen for å få ny signup-bonus på samme kort er 6 måneder. (Kilde: denne tråden og en post på businessclass.no) Så kan det likevel se ut som at det skilles mellom det å bestille et kort og det å oppgradere til samme kort. Om du har fått bonus både for SAS Amex Classic OG SAS Amex Premium kan det lønne seg å beholde Classic og håpe på en oppgraderingsbonus til Premium, fremfor å si opp Classic og vente 6 måneder... Det må uansett blir fryktelig dyrt for Amex dette. Jeg regner med at "hull" som dette blir tettet etterhvert. Akkurat nå har de ikke kontroll på noe, virker det som.
Noen som har hørt noe mer ang de 6000 som skulle komme i Januar, som følge av ekstrakort kampanjen? Ringte i starten av Februar, og ble lovet de skulle komme i løpet av en uke, nå er det gått to
Jeg snakket med kundeservice om denne i dag og ble fortalt de skulle komme i av slutten av februar / begynnelsen av mars. Jeg skulle egentlig si opp Premium kortet som jeg har ekstrakortet via, men kan jo ikke si opp hovedkortet før jeg har fått de 6000 poengene. Så må nok betale et par måneder med månedsavgift her.
Fikk i dag 30p/100 NOK på Amex Premium. Så tydeligvis ikke innført enda, eller ikke innført for eksisterende kortholdere.
Noen som har fått de 18000 poeng for Classic kampanjen? Bikket omsetningskravet for litt over en uke siden men ikke fått noe ennå
Classic-kampanjen som hadde frist på 25k omsetning før 31. desember har heller ikke kommet (tror det var snakk om at den skulle komme i slutten av måneden). Så den kampanjen du er med på kommer sikkert ikke før tidligst i slutten av mars. Ekstrakort-kampanjen har jeg heller ikke fått noe for, eller sett noen andre har fått enda.
hva med 30.4 kanskje? er det mening at det er 6mnd siden søknad eller sa opp kortet? jeg er litt usikker på om det var 21.07.20 eller 23.07.20 jeg sa opp. Og har ingen epost med bekreftelse. er det noen måte å finne ut?
Er uansett ikke innafor for meg dessverre, jeg hadde oktober kampanjen og sa opp i januar. Regner med det er 6 mnd siden man sa opp kortet, men noen her inne kan sikkert bekrefte/avkrefte dette.
Hei folkens. Bestilte akkurat SAS Amex elite kort, og lurer på hvor lenge tar det før man mottar kortet i posten? Hva er deres egne erfaring? Takk!
Tror det tok ca 10 dager for mitt vedkommende, da jeg bestilte for en måned siden. Selv lurer jeg på hvor mange ganger man må ringe kundeservice som skal "lägga inn ärende" før de lovede statuspoengene til slutt dukker opp. Regn med litt jobb med akkurat det fremover