Mye mulig. Irriterende, jeg vurderer å si opp kortet, men vil ikke risikere å miste CT så jeg får vente litt til.
Gratulerer. Intet her. La dere inn sak? Eller kanskje bare et script som tar tid og ennå ikke har kommet til meg?
La ikke inn noen sak, fikk en hel masse poeng i dag. Så de har tydeligvis funnet knappen som hadde hengt seg opp.
Ikke fått overført et poeng hittil i mai. Ca 24K som ikke er overført. Ikke mottatt en e-fakktura på mange mnd eller. Sas og amex må ha Norges dårligste it system.
Ikke fått overføring eller efaktura jeg heller. En liten kommentar bare. Med så høyt forbruk, er det ikke verdt oppgraderingen til Elite for å få 20p/100kr ? (og flere CT's)
Poengene har kommet, fint at oppgraderingskampanjen premium til elite var med. Ikke etterspurt poengene heller, så det ordnet seg uten for mye styr. Har til og med fått e-faktura etter mange måneder uten.
+1 Men jeg venter nok fortsatt en stund, siden folk lenger opp i tråden har fått poengene etter en stund uten å reise sak hos amex.
Jeg fikk "faktura" i posten i forrige uke, som viste at jeg hadde masse penger til gode hos dem, på et kort som er avsluttet. Vel og bra det, men det er ikke bare å ringe og be om pengene tilbake. Mannen i andre enden så (ikke overraskende) det samme som meg, men hadde behov for mer informasjon. Jeg måtte nemlig vite når kjøpene som var refundert var utført.. Det er lettere sagt enn gjort når det er billetter hos SAS, stort sett bonusbilletter. Og de er endret 7 ganger.. Det tok sin tid, men til slutt fant jeg alle ved å lete gjennom epost med bekreftelser på kansellering, bestillinger etc etc. Så da blir det ekstra påfyll i feriepenge-kontoen. Dette er ulempen med å bytte/få nye Amex-kort hele tiden..