SAS AmEx Q&A

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Upsaker, 03. mai 2018.

  1. CptSideslip

    CptSideslip EBD

    Innlegg:
    108
    Likes mottatt:
    928
    Bonuspoeng:
    93
    På amex.no. bare å logge inn og trykke på Eurobonus fanen.
     
  2. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    473
    Likes mottatt:
    986
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har mulighet til å sende en invitasjon til Elite-kortet på denne kampanjen med 60k på PM? Ser folk skriver at hver link kun kan brukes en gang, så fint om jeg får en ny-generert en :)
     
  3. pinpoint

    pinpoint Nytt Medlem

    Innlegg:
    49
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Noen flere som har mulighet til å sende invitasjon til Elite med 60k kampanje? På forhånd takk!
     
  4. AAspeedway

    AAspeedway Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hei, ikke flere som har invite med den elite 60k kampanjen? Bent
     
  5. foxman

    foxman Nytt Medlem

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Noen som har anledning å sende meg en invitasjonslenke på PM for Amex Elite i forbindelse med nåværende 60k kampanje? Hadde satt stor pris på det:)
     
  6. Blades33

    Blades33 Medlem

    Innlegg:
    223
    Likes mottatt:
    423
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg kan generere en link eller to. Send meg en PM.
     
  7. FlyMCO

    FlyMCO Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    760
    Bonuspoeng:
    93
    Merk at AmEx har oppdatert villkårene for å få bonus.
    Jeg har premium,men kan sende link til de som vil ha,men tror dere bare får 30.000 poeng etter spend.PM for link.
    a8.png
     
    btm liker dette
  8. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,971
    Likes mottatt:
    2,273
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg leser det som belønningen er for den som får kort/medlemskapet - det er jo den som får belønning, ikke den som verver....
     
  9. FlyMCO

    FlyMCO Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    760
    Bonuspoeng:
    93
    Stemmer. den som verver får ingen ting.
     
  10. findo

    findo Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    EDIT: Har fått vervelink! :)

    Heisann!

    Noen som kunne sendt meg en PM med invite fra pågående vervekampanjen? Ønsker på Amex Classic :)

    Takk skal du ha!
     
    Last edited: 26. febr 2024
  11. Nurse82

    Nurse82 EBD, Hilton diamond

    Innlegg:
    514
    Likes mottatt:
    981
    Bonuspoeng:
    93
    Hei!

    Jeg mener at jeg har lest her inne et sted at dersom man kansellerer et Elite kort, så må man vente 12 måneder før man får et nytt. Vet dere om dette også gjelder om man nedgraderer kortet til Premium? Hvor står evt. denne informasjonen?
     
  12. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,971
    Likes mottatt:
    2,273
    Bonuspoeng:
    113
    Det har ikke jeg fått med meg, tror det går helt fint. Men har sett at noen som har hatt Elite før har fått statuspoengene på samme dato som de hadde på det første kortet, og noen heldige har opplevd å få statuspoeng både rett etter nysignering og på den gamle datoen....
     
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,035
    Likes mottatt:
    33,259
    Bonuspoeng:
    293
    Har prøvd meg på en teori:

     
    Nurse82 and Storbaba like this.
  14. connoisseur

    connoisseur Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg søkte om SAS Amex Elite ifb. denne kampanjen i desember. Første gang jeg har SAS Amex-kort. Fikk ikke informasjon om kampanjen via nyhetsbrev, men mener jeg klikka meg inn på den via sas.no (selv om jeg kanskje har gjort det via en lenke her på forumet e.l.). Husker uansett at detaljer om den aktuelle kampanjen var til stede da jeg la inn søknaden hos Amex.

    Jeg ligger i rute for 45k spend, og siden jeg har hatt noe knot med Amex bestemte jeg meg i dag for å ringe dem bare for å dobbeltsjekke at alt ser riktig ut i systemene deres. Da fikk jeg fortalt at de har sjekka "invitasjonslistene til SAS" og at jeg ikke var med på den og at de ikke ser at jeg er med i noen kampanje. De mente også det ikke var noe åpen kampanje via nettsidene til SAS i denne perioden.

    Er det andre som har vært borti lignende? Var denne kampanjen tilgjengelig for alle via sas.no eller var det en invitasjonskampanje? Er det jeg som har gjort noe feil her? Noen tips fra rutinerte bonusjegere om hva jeg kan gjøre videre?

    Kjenner jeg blir litt frustrert da alt så fint ut gjennom hele søknadsprosessen, og jeg nå har lagt om en del forbruk og betalt for et dyrt kredittkort som jeg kun skaffet meg da det var en aktiv kampanje...
     
  15. Preference

    Preference EBG

    Innlegg:
    429
    Likes mottatt:
    578
    Bonuspoeng:
    93
    Er vel mange som har vært borti lignende her ja, bare se noen sider tilbake i denne tråden. Det var skrevet såpass mange ganger at det er tull med det, at jeg selv tok skjermopptakk av hele prosessen når jeg signet opp på samme kampanje som deg. Ganske tull at de gidder å påstå at det ikke var noen kampanje på det tidspunktet en gang - har screen recording jeg sikkert kan dele skjermbilder fra fra 10. desember
     
  16. arildo77

    arildo77 Nytt Medlem

    Innlegg:
    40
    Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    18
    God kveld :) Er det noen som har lyst til å generer en link til 60k kampanjen for Amex Elite og sende på PM? På forhånd tusen takk :)
     
  17. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,326
    Likes mottatt:
    868
    Bonuspoeng:
    113
    Madammen har Classic og vurdere oppgradering. Noen som vet det er kampanje på Premium akkurat nå?
     
  18. CptSideslip

    CptSideslip EBD

    Innlegg:
    108
    Likes mottatt:
    928
    Bonuspoeng:
    93
    Spennende endring hos Amex nå. Tidligere måtte man jo vente et par måneder til gitt dato for å få velkomstbonus etter man hadde passert forbruksmålet, men dette er det nå endret på. Gikk over målet ved bokføring av et par transaksjoner i dag, telleren gikk over 45k, og poeng ble overført umiddelbart. 60k poeng på konto samme dag :)
     
    AirMags, Upsaker and trygveat like this.
  19. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,165
    Likes mottatt:
    7,501
    Bonuspoeng:
    293
    Gir mening siden de nå har en slags bindingstid det første året hvis man har fått velkomstbonus eller statuspoeng. Dermed er det ikke lenger behov for å tvinge deg til å være medlem noen måneder før du får poengene utbetalt.
     
    Spielhaug, CptSideslip and Preference like this.
  20. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,481
    Likes mottatt:
    3,924
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har fått amex sin nye isskrape? Jeg må ha nytt elite, men drøyer gjerne bestillingen litt for metallet sin del.
     

Del denne siden