Noen som har en gjeldende epost-adresse til SAS Amex Elite (kundeservice)?
De pusher appen og chat, som forsåvidt er kjapp og grei, men støtter ikke sending av screenshots / bilder, samt at jeg har purret et par ganger der allerede om nådd spend grense for signup-bonus... Irriterende å bruke tid på.
Bekreftet 25 februar i år (!), at 45K Spend ga 80K poeng - var nådd og i boks. Altså skriftlig bekreftet der. Sa da at det tok noen måneder. Purret igjen etter de månedene. Ny bekreftelse, men kunne ta opp mot 6 mnder. Og ventet videre og kontaktet etter den tid, nå sa denne personen at spend ikke var nådd, selv om 2 har skriftlig bekreftet, og hun nevnte 50K spend når jeg har screenshot på 45K... Skulle lage en sak, ikke hørt noe på mange uker igjen....
Så tenkte å sende epost heller om mulig, med screenshots av bekreftelser etc.
Prøvde telefonen isted, men ble lagt på, kan sikkert prøve igjen. Men screenshots over telefone er heller ikke enkelt..

Vis alt...