Får samme feilmelding på mobilen. Var til og med innom jobben å prøvde PCen der. Samme feilmelding. Bruker ikke VPN.
Må du inn på sas ASAP,så kan du prøve,eller alltid bruke denne gratis VPN. Gratis versionen er treg og lite brukenes i hverdagen til surfing,men en av de 23 gratis serverne lar deg nok komme inn på sas. Bare sånn hvist du MÅ.lol https://protonvpn.com/pricing
Ingenting funker. Prøvd mange ulike IP adresser. Også prøvd å logge inn via både damen og kompiss sin mobil. Men får bare opp samme feilmelding når jeg prøver å endre avgangstid på bonusbillett.
Står i kø i Sas for å høre hva jeg kan gjøre. Sååå oirriterende når det er ledige billetter jeg vil ha
Jeg "løste" det ved å bestille flere billetter for så å avbooke. Men det forutsetter jo fleksible billetter. Resulterte også at jeg fikk et mindre gunstig reisetidspunkt for hjemreise, men avreise tidspunkt veide tyngre.
Har 4 EB bookinger inne nå, og ingen av de lar seg endre. trykker man på "endre" Så henter den opp classic.sas (som den alltids har gjort) men der stopper den i noen sekunder før denne hyggelige medlingen kommer. Dette skjer uavhenging om det er via mobil, ipad, pc hjemme, pc på jobb etc etc..
Har opplevd akkurat det samme i det siste. Har løst det ved å av-booke/booke på nytt, med den risikoen det innebærer...
Samme skjer hos meg. Chattet med en kunderådgiver, men var lite hjelp der. Spurte bare om alt som stod i punktlisten. Må nok ringe inn. Vet ikke om det gjelder kun EB reiser eller også pengereiser..?
Etter litt testing og trykket "endre reise" så kom jeg iallefall til en annen side når jeg brukte en Fransk iP,men etter verifisering kom jeg ikke lenger.Kan hende jeg hadde flax å fant en "Fransk Åpning" som ikke førte noen sted.LOL
Da har jeg gjort noen etter hvert smått desperate forsøk på å endre en bestilling på sas.no. Og ender til slutt opp med Bad Gateway. Andre som erfarer dette?
Nå kom den tilbake igjen, men endringsdialogen funker ikke. Etter å ha valgt nye datoer så går hele greia i frø. Jamre, jamre. Får sende en epost til Danmark istedenfor.
Bad gateway kommer ofte opp om man bestiller/endrer/kansellerer flere bookinger med kort tid mellom. Ufattelig kjedelig når det skjer når man fks skal slå to enveis bestillinger sammen ved avbestille to for så få bad gateway
Ja, får Bad Gateway hvist jeg går "mye" fram og tilbake. Bytte fixer det ASAP ved å bytte iP. Men endre booking funker ikke,nei.
Det er håpløst at det ikke er mulig å endre bonusreiser. Jeg får konsekvent beskjed om at jeg er en bot! Dette har medført at jeg de siste dagene har mistet 2 bonusplasser. Disse ble tatt mens jeg ventet 1 time i telefonkø! Jeg har sagt fra om problemet når jeg endelig har kommer fram på telefonen. Og svaret er "Vi vet om problemet. Det kommer av at du bruker VPN"! Jeg sier at jeg IKKE bruker VPN, og de sier "Det er det vi har fått beskjed om"! Håpløst.
Det er ikke VPN som er problemet (denne gangen iallefall), det vet de nok i de indre gemakker hos SAS IT (eller de bør vite det), men front desk har antagelig fått beskjed om VPN en gang, og siden intet annet hørt, så da bruker de det. For noe må de jo si...
Jeg slipper som regel den "du er en bot" meldingen" og blir sendt videre til. "https://yourtrip.flysas.com/...." når jeg trykker "endre bestilling". Den siden lastes aldri for meg og er vel andre her som også rapporterer det samme, så virker som det er noe fundamentalt galt med rebooking funksjonaliteten.
Hadde en liten maildialog med gullmailen i Danmark i forbindelse med en annen sak. Hvor god kontakt de har med IT avdelingen vet jeg ikke, men hos gullmailen var de klar over problemet med endringer, så kan jo håpe de rette folkene allerede jobber med å fikse saken.