Kan melde at e-post har fungert utmerket. Nå har Janni fått med seg Linda som virker minst like oppegående
Nei. Jeg må i tillegg gå via "Mine bestillinger" for å få lov til å logge på. Kommer ikke opp noe vindu for pålogging hvis jeg trykker på "Logg inn".
Hadde samme problemet tidligere i idag og har prøvd mange ganger, men fikk faktisk bestilt en bonustur nå. Tidligere i dag feilet det på forskjellige steder, noen ganger fikk jeg feilen ved innlogging, andre ganger gikk det greit, men når jeg valgte flight fikk jeg en feilmelding eller så kom jeg meg ikke videre fra steg "1. Velg flygninger" til "2. Reisende" etter at jeg hadde valgt flighten.
Det funker hvis du søker opp ønsket reise uten å logge inn. Når reisen er valgt logger du inn som en del av bestillingsprosessen og vips så har du PNR. Fikk samme problemet her nå og beskrivelse over funker enda
Hyggelige begge to! Men kunne jeg valgt ville jeg definitivt snakket med Janni. Linda gir noen merkelige svar, men har sikkert vært litt stressa i en hektisk tid
Jeg ringte inn og fikk bestilt noen billetter i går kveld og fikk gebyret tilbake i dag. Da spurte jeg om jeg var den første som hadde hatt problemer med bestillinger og fikk da til svar at selv han hadde hatt problemer med å logge på SAS sine systemer. Feilkode 505 sa han. Nå kan ikke jeg nok om verken SAS sine systemer eller HTTP, men hvis noe av dette stemmer så er det jo litt gøy at systemene til kundeservice ikke spiller sammen med serverne.
Det kan godt hende, men så var det SAS-mannen som fikk denne feilmeldingen. Mitt problem er en grå fortsett-knapp etter å ha valgt flight. Både med og uten innlogging.
Prøvde flere ganger i løpet av ettermiddagen og endelig i 19:30-tiden løste det seg. Men var litt frem og tilbake da også med grå bestill-knapp etter å ha valgt flighter. Får prøve trikset til @Wiolenze neste gang
Forresten noen som har løsning på følgende: Hver gang jeg skal bestille en reise for poeng som jeg ikke skal være med på selv (og dermed setter en annen person som hovedreisende) må jeg legge inn EB-nummer for denne personen. Hvis jeg ikke gjør det (kun endrer navn, kjønn og fødselsdato) får jeg beskjed at «nummer for de som reiser mye er ikke korrekt». Edit: jeg bruker å beholde min mail-adresse men endre telefonnummer.
Tror ikke do kommer utenom hvis det er forskjellig etternavn. Men kan la bestillingen gå uten EB nummer hvis du ikke har det tilgjengelig, så kan det bare legges til seinere
Det er frivillig, men godene er jo forlokkende – selv om veien fram til noen av dem tidvis er kanskje mer humpete enn det ville vært i mange andre kundeforhold. Dessuten er vel muligheten til syting/klaging et medlemsgode mange kunder setter høyt