SAS IT - feil og rar respons

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av tobeornot999, 13. mai 2021.

  1. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,559
    Likes mottatt:
    9,135
    Bonuspoeng:
    183
    Den meldingen har snart vært der så lenge at de burde endre tekst.

    De ville komme langt ved å bytte ut "currently" med "always" ;)

    "
     
    EndreD liker dette
  2. Trent600

    Trent600 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    388
    Likes mottatt:
    651
    Bonuspoeng:
    93
    Vet ikke om dette er gammelt nytt, men sist jeg sjekket var "Endre bestilling" ikke synlig på bonusbestillingene mine. Har ingen endringer nå, men får ihvertfall klikket meg gjennom og får gjort søk osv.

    upload_2021-8-31_15-51-28.png
     
  3. JeanPaul

    JeanPaul Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    84
    Bonuspoeng:
    28
    Et triks er at om "eurobonus-logoen" oppe i høyre hjørne på nettsiden ikke har riktig farge/utforming etter din status, så ikke gjør noen valg/aktiviteter på nettsiden/brukergrensesnittet. Vent til denne logoen har riktig farge/form, gjør man ikke dette blir det bare tull
     
    haifinn and petrate like this.
  4. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    207
    Likes mottatt:
    260
    Bonuspoeng:
    63
    Andre her som pluttselig ikke får endret sete i SAS Plus Bonus?
     
  5. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    8,013
    Likes mottatt:
    22,966
    Bonuspoeng:
    293
    Prøv @holmen's metode.
     
    tobeornot999, petrate and Jorge like this.
  6. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    207
    Likes mottatt:
    260
    Bonuspoeng:
    63
  7. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    207
    Likes mottatt:
    260
    Bonuspoeng:
    63
    Noen andre som ikke klarer å logge inn på sas.no.
     
  8. Leon

    Leon Raccoon City Officer

    Innlegg:
    126
    Likes mottatt:
    131
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg får logga inn, men det er ustabilt, nettsiden er litt forvirret over hvorvidt jeg er innlogget eller ei. Plutselig må man logge seg inn på nytt.

    Når jeg forsøker å flytte returen på en bonusreise, så får jeg feilmelding "Systemet kan for øyeblikket ikke behandle forespørselen din. Prøv på nytt. (9102)" Urg.
     
  9. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    207
    Likes mottatt:
    260
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg får ikke lenger logget inn med mailadresse/brukernavn. Kun Eurobonus nummer
     
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,867
    Likes mottatt:
    64,758
    Bonuspoeng:
    293
    I dag har nettsiden vært helt tullete for meg også. Logger inn, men det skjer ingenting. Så må jeg logge inn på nytt. Så er jeg logget inn, men får beskjed om å logge inn for å se på mine bestillinger. Så får jeg plutselig se mine bestillinger, men er ikke logget inn likevel.. veldig ustabilt.
     
    Jeanette and Leon like this.
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,310
    Likes mottatt:
    33,884
    Bonuspoeng:
    293
    Noen må hviske SAS i øret at det faktisk lønner seg å ha testavdeling…
     
  12. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,358
    Likes mottatt:
    4,377
    Bonuspoeng:
    113
    fin dag I dag ja...

    Screenshot 2021-10-13 at 21.41.03.png
     
    Jeanette, EndreD and Spielhaug like this.
  13. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    2,378
    Likes mottatt:
    16,290
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg lurer egentlig på hvor mye penger sas har tapt gjennom årene på vesentlig dårligere websider enn alle andre flyselskaper jeg har testet.

    Både med tanke på færre bestillinger, men også mye større trykk på kundeservice. Har ingen sjefer faktisk brukt nettsidene selv?
     
    RoadKing liker dette
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,867
    Likes mottatt:
    64,758
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp. Det er så mye som burde være mulig å løse selv på nettsiden, men man må bruke masse tid på å sitte i telefonkø, og oppta tiden til kundeservice som de burde få bruke på de som virkelig trenger det.
     
    Travellingalf, RoadKing and petrate like this.
  15. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,310
    Likes mottatt:
    33,884
    Bonuspoeng:
    293
    En ting er at det må koste dem masse penger at vi brukere må ringe inn for den minste detalj, men jeg er skråsikker på at mange som ikke er så gærne som oss rett og slett gir opp og kjøper hos konkurrenten. Hvis de ikke skjønner at de blør penger her, så er det jammen ikke godt å vite hvor det ender.
     
    EndreD and holmen like this.
  16. fly4fun

    fly4fun Aktivt Medlem

    Innlegg:
    460
    Likes mottatt:
    339
    Bonuspoeng:
    63
    Noe nytt er at i dag mens jeg stod i kø ble jeg tilbydd å bli oppringt.
    Nå får vi se om det faktisk blir å skje, men det høres ut som en liten forbedring.
     
    Leon, holmen and Kristian like this.
  17. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    SAS har hatt dette før, men det er noen år siden, ja. Forhåpentligvis noe som ikke blir forbedra bort igjen....
     
  18. Leon

    Leon Raccoon City Officer

    Innlegg:
    126
    Likes mottatt:
    131
    Bonuspoeng:
    43
    Måtte ringe inn i dag for å endre en booking, siden nettsiden har influensa. Men personen på linja sleit også med å endre bookingen, de satte meg på heismusikk for å hente hjelp. Ble løst til slutt. Tok litt under 30 min totalt inkl. all venting.
     
  19. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,380
    Likes mottatt:
    5,339
    Bonuspoeng:
    183
    Har folk fortsatt problemer med nettsiden? Jeg får ikke kansellert noen reiser.
     
  20. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,624
    Likes mottatt:
    26,572
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg måtte ringe inn i dag. Agenten jeg snakket med sa det var en sammenheng med sete kart problemet, at jeg ikke fikk kansellert selv. Jeg vet at det ene legget i biz jeg kansellerte ikke lot meg velge sete
     

Del denne siden