Den meldingen har snart vært der så lenge at de burde endre tekst. De ville komme langt ved å bytte ut "currently" med "always" "
Vet ikke om dette er gammelt nytt, men sist jeg sjekket var "Endre bestilling" ikke synlig på bonusbestillingene mine. Har ingen endringer nå, men får ihvertfall klikket meg gjennom og får gjort søk osv.
Et triks er at om "eurobonus-logoen" oppe i høyre hjørne på nettsiden ikke har riktig farge/utforming etter din status, så ikke gjør noen valg/aktiviteter på nettsiden/brukergrensesnittet. Vent til denne logoen har riktig farge/form, gjør man ikke dette blir det bare tull
Jeg får logga inn, men det er ustabilt, nettsiden er litt forvirret over hvorvidt jeg er innlogget eller ei. Plutselig må man logge seg inn på nytt. Når jeg forsøker å flytte returen på en bonusreise, så får jeg feilmelding "Systemet kan for øyeblikket ikke behandle forespørselen din. Prøv på nytt. (9102)" Urg.
I dag har nettsiden vært helt tullete for meg også. Logger inn, men det skjer ingenting. Så må jeg logge inn på nytt. Så er jeg logget inn, men får beskjed om å logge inn for å se på mine bestillinger. Så får jeg plutselig se mine bestillinger, men er ikke logget inn likevel.. veldig ustabilt.
Jeg lurer egentlig på hvor mye penger sas har tapt gjennom årene på vesentlig dårligere websider enn alle andre flyselskaper jeg har testet. Både med tanke på færre bestillinger, men også mye større trykk på kundeservice. Har ingen sjefer faktisk brukt nettsidene selv?
Jepp. Det er så mye som burde være mulig å løse selv på nettsiden, men man må bruke masse tid på å sitte i telefonkø, og oppta tiden til kundeservice som de burde få bruke på de som virkelig trenger det.
En ting er at det må koste dem masse penger at vi brukere må ringe inn for den minste detalj, men jeg er skråsikker på at mange som ikke er så gærne som oss rett og slett gir opp og kjøper hos konkurrenten. Hvis de ikke skjønner at de blør penger her, så er det jammen ikke godt å vite hvor det ender.
Noe nytt er at i dag mens jeg stod i kø ble jeg tilbydd å bli oppringt. Nå får vi se om det faktisk blir å skje, men det høres ut som en liten forbedring.
SAS har hatt dette før, men det er noen år siden, ja. Forhåpentligvis noe som ikke blir forbedra bort igjen....
Måtte ringe inn i dag for å endre en booking, siden nettsiden har influensa. Men personen på linja sleit også med å endre bookingen, de satte meg på heismusikk for å hente hjelp. Ble løst til slutt. Tok litt under 30 min totalt inkl. all venting.
Jeg måtte ringe inn i dag. Agenten jeg snakket med sa det var en sammenheng med sete kart problemet, at jeg ikke fikk kansellert selv. Jeg vet at det ene legget i biz jeg kansellerte ikke lot meg velge sete