Degradert og nullstilt på liftime gold counter her og, mener det har skjedd tidligere også, satser på at det ordner seg tilbake til normalt ila ikke for lang tid
Samme her, fra EBD til EBB og med null (!) opptjening midt i perioden, uten at jeg har søkt Senator. Tar det med ro enn så lenge, men har en reise med SAS i morgen, så forventer at det er i orden innen den tid.
Det får en si, men muligens lifetime er beregnet ut fra utløp på kvalifikasjonsperioden i 1899 og derfor beregnet som oppbrukt?
Så det ikke før nå, men jeg er også degradert til EBB. Bare noen timer siden jeg var innom en lounge for gold+ så vil ikke tro det byr på problem for noen andre heller
Kanskje det har skjedd noe kluss, når de har oppdatert appen til flere farger Kommer ikke til å sove før dette er fikset
Settings>App Icon Men gjør ikke annet enn endre utseende på ikon, dog merkelig at en som degradert EBB kan velge diamantfarger, men logikk er vel ikke å forvente?
Diamantstatusen henger igjen på https://www.sas.no/profile/, selv om opptjente grunnpoeng er nullet ut.
Jeg jobber ikke innen IT og aner ikke hva SAS holder på med her, men hva enn det er de eksperimenterer med her så er det jo naturlig å ta det på en lørdag når folk flest sitter hjemme og slapper av. Trolig få, om ikke ingen som har blitt påvirket av dette og alt er nok snart tilbake til normalen.
Ja, litt blandet humør hos personell i både fly og lounge i går kveld…mulig de ikke var invitert? Men det er jo også mulig det bare var at de ikke har helg 7 dager i uken..