SAS.no treg som sirup Awardhacks funker ikke Feil tidspunkt for meg som har lite tid å finpusse en Thailandtur på...
Snakket med CT i dag. Han mente man bare skulle prøve på nytt i morgen. Så om det er noe på gang så har de hvertfall fått beskjed om å ikke gi beskjeden videre til kundene.
Jeg tok akkurat screenshot for å spørre om det samme... Har klikket meg rundt i appen, men finner ingenting.
Er det noen som erfarer problemer med å laste ned SAS Compensation Voucers? Jeg har to vouchers, utstedt august og desember i fjor, som jeg har forsøkt å laste ned siden forrige uke. Lenkene i epost fra SAS router til flysas.com. Har pratet med kundeservice flere ganger uten å få hjelp.
Det samme her. "vanligvis" mangler det noe i disse oppdateringene,og vanligvis kommer det en ny oppdatering noen dager senere,og da er de "nye" funksjonene der.
Mulig dette er en feature som kom med den nye versjonen, men som ikke er skrudd på for oss brukere enda. Dukker nok opp snart
«Logg inn for å se bestillingene dine» Kommer de noen gang til å få orden på dette? Har jo vært slik i flere år nå.
Hei, jeg får feilmelding på alle nettlesere og på mobilapp når jeg forsøker å booke bonusbilletter. Har pågått siden i går. Gjelder det også andre?
Har fått svar fra Henrik på Kundeservice: "Okej, jag har haft andra med samma felmeddelande igår och idag som jag tagit vidare med vår IT avdelning för undersökning. Jag rekommenderar du avvaktar ett par dagar så de hinner jobba på detta. Du kan även ringa oss på 21896400 så hjälper vi dig boka under tiden" FYI i tilfelle andre har samme problem denne uken.
Har den. Funker helt fint. SAS fyller in the alle flights du har hatt med deres metall, og så kan man merke av selv om man har vært i andre land eller har dem på bucket list. Mulig grunnen til at det virker er at jeg ikke er i Apple-saueflokken