Det er min erfaring. Poengene listes opp når man ligger inn, men i det jeg foretar et "Star Bonus" søk forsvinner backend data og feilmeldingen kommer. Har spurt gullmailen om hva problemet er, jeg skal bestille billetter i helgen og får vel ikke ringt inn da?
Samme her. Da jeg drev og booket om reisen hit til Tokyo, så kom jeg til valg av flighter, og da var jeg plutselig logget ut. Prøvde å logge inn på nytt, det fungerte ikke. Men, et par ganger fungerte det å bare reloade siden.. Men ikke alle gangene..
Merkelig bug. Bestillte SAS Business Bonus til HND i natt, på den ene bookingen kommer de opp som I - SAS Business Bonus, men på den andre står det I - SAS Business Pro. Gjelder både app og web. Antar det kun er kosmetisk feil selv om jeg ikke hadde sagt nei til poengene
Det er nok bare kosmetisk feil. Hadde det samme i går, og håpet i det lengste at jeg skulle få poeng, men det har ikke dukket opp noe.
Prøver å logge på med Laptop, og da skal det komme en bekreftelses mail hvær 30 dag for å bekrefte konto med en 6 sifret kode. Problemet er det at den mailen med denne 6 sifrede koden ikke kommer igjennom til mailen. Hverken til hovedmail eller spamfilter. Det er akkurat som om den aldri blir sendt!
Noen som har en fornuftig forklaring på denne noe uryddige sorteringen med flere linjer for hver utløpsdato? Ikke noe stort problem som sådan, men det hele fremsto mer oversiktlig da hvert år var summert på én linje (slik som appen fremdeles er).
Nei, har ikke det, er helt alene om denne kontoen. Kanskje poeng opptjent på forskjellig måte? Hvis jeg bruker 2028 som eksempel, vet jeg i hvert fall at 10.500 er fra flyturer, 500 er fra biodrivstoff som tilvalg, og 1.427 er fra kredittkort. Ingen andre som opplever slikt oppsett på nettsiden?
Var inne for å sjekke seter på et bar bestillinger fremover, og oppdaget at det ikke var mulig å endre seter på noen Star Alliance-bookinger. Får opp denne på alle: På rene SAS-bookinger får jeg ikke opp den meldingen, men i setekartet er ikke mitt sete markert som det pleier: Sånn er det på absolutt alle bookingene mine.. Noen andre som har det sånn også? På SAS-bookingene får jeg endret sete, men må trykke "Betal nå" for å få bekreftet byttet. Det står ikke noe pris, og jeg betaler ikke noe. Etter at jeg byttet sete er det fortsatt ikke markert blått. Hva skjer?!?
På SAS-bookinger er dette ders nye setekartvisning, vært slik noen uker. *A bookinger: De kan som nevnt enten endres via App, alternativt logger jeg inn med PNR på relevant selskaps nettside og gjør endringene der.
Har forsøkt i dagesvis å booke SA billetter via SAS (nettside (ulike PCer og nettlesere) og app). Virker til å være ulike feil hver dag (blir logget ut etter ¨ha valgt avganger, finner ingen avganger, systemet nekter å søke på non SK destinasjoner). Flere som opplever samme feil?