SAS IT - feil og rar respons

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av tobeornot999, 13. mai 2021.

  1. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,848
    Likes mottatt:
    7,667
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det blir ytterligere en time feil på avganger etter at klokken stilles til sommertid:

    upload_2024-1-26_12-5-4.png

    upload_2024-1-26_12-5-23.png
     
    RoadKing liker dette
  2. The_Dude

    The_Dude Pompøs

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    3,150
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg får opp dette hele tiden nå, har vart i dagesvis. Er det noe KS faktisk kan gjøre?
     
  3. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    6,004
    Likes mottatt:
    8,709
    Bonuspoeng:
    293
    Ser ut som den kommer konsekvent hele tiden nå. Utlogging og alle mulige andre triks funker ikke..
     
  4. The_Dude

    The_Dude Pompøs

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    3,150
    Bonuspoeng:
    113
    Det er min erfaring. Poengene listes opp når man ligger inn, men i det jeg foretar et "Star Bonus" søk forsvinner backend data og feilmeldingen kommer. Har spurt gullmailen om hva problemet er, jeg skal bestille billetter i helgen og får vel ikke ringt inn da?
     
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,282
    Likes mottatt:
    75,531
    Bonuspoeng:
    293
    Samme her. Da jeg drev og booket om reisen hit til Tokyo, så kom jeg til valg av flighter, og da var jeg plutselig logget ut. Prøvde å logge inn på nytt, det fungerte ikke. Men, et par ganger fungerte det å bare reloade siden.. Men ikke alle gangene..
     
  6. The_Dude

    The_Dude Pompøs

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    3,150
    Bonuspoeng:
    113
    Funket for meg i morges. Hvordan står det til hos dere?
     
  7. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    3,145
    Likes mottatt:
    8,810
    Bonuspoeng:
    183
    Merkelig bug.
    Bestillte SAS Business Bonus til HND i natt, på den ene bookingen kommer de opp som I - SAS Business Bonus, men på den andre står det I - SAS Business Pro.
    Gjelder både app og web.

    Antar det kun er kosmetisk feil selv om jeg ikke hadde sagt nei til poengene

    Skjermbilde 2024-01-30 124401.png
     
    haifinn liker dette
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,282
    Likes mottatt:
    75,531
    Bonuspoeng:
    293
    Det er nok bare kosmetisk feil. Hadde det samme i går, og håpet i det lengste at jeg skulle få poeng, men det har ikke dukket opp noe. :)
     
    haifinn and Lars J like this.
  9. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    8,329
    Likes mottatt:
    24,069
    Bonuspoeng:
    293
    Det står business pro på min poengbillett og, pleier ikke å bli poeng av den grunn.
     
    haifinn liker dette
  10. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,708
    Likes mottatt:
    6,241
    Bonuspoeng:
    183
    Hvorfor gir ikke mailen en verifiserings mail når jeg prøver å logge på med Laptop?
     
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,282
    Likes mottatt:
    75,531
    Bonuspoeng:
    293
    Tror du må utdype hva du mener her..
     
  12. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,708
    Likes mottatt:
    6,241
    Bonuspoeng:
    183
    Prøver å logge på med Laptop, og da skal det komme en bekreftelses mail hvær 30 dag for å bekrefte konto med en 6 sifret kode. Problemet er det at den mailen med denne 6 sifrede koden ikke kommer igjennom til mailen. Hverken til hovedmail eller spamfilter. Det er akkurat som om den aldri blir sendt!
     
  13. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    1,076
    Likes mottatt:
    894
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har en fornuftig forklaring på denne noe uryddige sorteringen med flere linjer for hver utløpsdato? Ikke noe stort problem som sådan, men det hele fremsto mer oversiktlig da hvert år var summert på én linje (slik som appen fremdeles er).




    upload_2024-1-31_9-43-51.png
     
  14. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    6,004
    Likes mottatt:
    8,709
    Bonuspoeng:
    293
    Har du pointsharing? Isåfall kan det vel kanskje være en linje per gruppemedlem per år
     
  15. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    1,076
    Likes mottatt:
    894
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, har ikke det, er helt alene om denne kontoen.

    Kanskje poeng opptjent på forskjellig måte? Hvis jeg bruker 2028 som eksempel, vet jeg i hvert fall at 10.500 er fra flyturer, 500 er fra biodrivstoff som tilvalg, og 1.427 er fra kredittkort.

    Ingen andre som opplever slikt oppsett på nettsiden?
     
  16. Preference

    Preference EBD

    Innlegg:
    1,113
    Likes mottatt:
    1,907
    Bonuspoeng:
    113
    Joda, det ble sånn hos meg også en gang etter nyttår, men har bare valgt å ignorere det :p
     
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,282
    Likes mottatt:
    75,531
    Bonuspoeng:
    293
    Var inne for å sjekke seter på et bar bestillinger fremover, og oppdaget at det ikke var mulig å endre seter på noen Star Alliance-bookinger. Får opp denne på alle:
    upload_2024-2-15_15-40-48.png

    På rene SAS-bookinger får jeg ikke opp den meldingen, men i setekartet er ikke mitt sete markert som det pleier:
    upload_2024-2-15_15-41-35.png

    Sånn er det på absolutt alle bookingene mine.. Noen andre som har det sånn også?

    På SAS-bookingene får jeg endret sete, men må trykke "Betal nå" for å få bekreftet byttet. Det står ikke noe pris, og jeg betaler ikke noe. Etter at jeg byttet sete er det fortsatt ikke markert blått.

    Hva skjer?!?
     
    Lars J liker dette
  18. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    3,145
    Likes mottatt:
    8,810
    Bonuspoeng:
    183
    Opplever det samme, men det fungerer fint i appen
     
    holmen liker dette
  19. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    1,007
    Likes mottatt:
    1,586
    Bonuspoeng:
    113
    På SAS-bookinger er dette ders nye setekartvisning, vært slik noen uker.
    *A bookinger: De kan som nevnt enten endres via App, alternativt logger jeg inn med PNR på relevant selskaps nettside og gjør endringene der.
     
  20. runesole

    runesole Medlem

    Innlegg:
    113
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Har forsøkt i dagesvis å booke SA billetter via SAS (nettside (ulike PCer og nettlesere) og app). Virker til å være ulike feil hver dag (blir logget ut etter ¨ha valgt avganger, finner ingen avganger, systemet nekter å søke på non SK destinasjoner). Flere som opplever samme feil?
     

Del denne siden