SAS Mastercard Premium (samletråd)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av dkvt, 13. mai 2017.

  1. Erlingni

    Erlingni Aktivt Medlem

    Innlegg:
    466
    Likes mottatt:
    488
    Bonuspoeng:
    63
    Kom ved frøste faktura sammen med poengene for første måneds forbruk (men som en egen separat "transaksjon" i EB oversikten)
     
  2. vegasbaby

    vegasbaby Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    283
    Bonuspoeng:
    63
    For meg kom de i tilknytning til den andre fakturaen.
     
  3. Bonusduk

    Bonusduk Bonus jeger

    Innlegg:
    500
    Likes mottatt:
    1,297
    Bonuspoeng:
    93
  4. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,798
    Likes mottatt:
    2,029
    Bonuspoeng:
    113
    Forutsetter også at kortet er brukt den første måneden om jeg husker rett...
     
  5. Bonusduk

    Bonusduk Bonus jeger

    Innlegg:
    500
    Likes mottatt:
    1,297
    Bonuspoeng:
    93
    Havner vel på ca 30 000 poeng (inkl bonusen) første måned, så godt brukt ja:D
     
  6. sday

    sday EBS, Avis pres, Hertz pres,Sixt Plat

    Innlegg:
    203
    Likes mottatt:
    154
    Bonuspoeng:
    43
    Er det noen som vet hvorfor man ikke får aktivert "Fly premium voucher"?
    bekreftknappen skal bli blå, men min er grå.

    upload_2018-11-23_9-22-9.png
     
  7. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Kan detværefordi den alt er aktivert?
     
    DanH liker dette
  8. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,002
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har booket plus for GO pris og fått oppgradering til business?
     
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Ja. Fikk det på ORD alternativet vårt.
     
  10. Blades33

    Blades33 Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    423
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har samme problem, jeg får opp at jeg har rabatt tilgjengelig, men jeg får ikke bekreftet...
     
  11. sday

    sday EBS, Avis pres, Hertz pres,Sixt Plat

    Innlegg:
    203
    Likes mottatt:
    154
    Bonuspoeng:
    43
    fikk beskjed av SAS om å velge plus billetter først, så kom rabatten automatisk opp.
     
  12. Erlingni

    Erlingni Aktivt Medlem

    Innlegg:
    466
    Likes mottatt:
    488
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg også. Tror de har endret på noe her. Rabatten kom da i neste steg, så vidt jeg husker.
     
  13. Blades33

    Blades33 Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    423
    Bonuspoeng:
    63
    Tabben min var at jeg i dummybookingen ikke tok meg bryet med å finne en tur/retur i plus. Dersom kun en av flyvningene er i plus, og den andre i go, slår ikke rabatten inn. Men har du begge i plus, slår den inn på neste side.
     
  14. tqv

    tqv Nytt Medlem

    Innlegg:
    9
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    3
    Hei
    Er det noen som har booket IAD eller ORD på kampanjen som akkurat utløp. Gjorde det forrige uke - forsøkte litt frem og tilbake siden jeg har hatt litt utfordringer med at rabatten ikke dukker opp selv om man har huket av. Til ORD kunne jeg booket alle billettklassene og rabatten la seg på. Til IAD var det verre - her fikk jeg ikke booket business-billettene til annet enn vanlig MC Premium rabatt (60k poeng) - og dermed ikke den ekstra rabatten som ville gitt billetter til 48k poeng per billett. Ringte SAS og snakket med en hyggelig svenske som sjekket litt og sa at joda det skulle å gå så lenge jeg fikk ankomst tilbake innenfor kampanjeperioden (dvs før 1/4 tilbake i Norge) og at dersom jeg ikke fikk ordnet det ved å endre billetten til en tidligere tilbakereise kunne de gjøre det manuelt.
    Så jeg fikk endret tilbakereise i henhold til info fra svensken - uten den automatiske rabatten kom med.

    Så har jeg ikke kommet igjennom i helga på nummeret som fremdeles ligger på diamond siden men som jeg ser av forum ikke fungerer. Og når jeg da i ettermiddag kommer igjennom på nytt nummer (men havner i DK) blir det veldig mye frem og tilbake - og jeg får en annen beskjed - at 48k kampanjen ikke gjelder business billetter.

    Noen som har booket og fått denne rabatten på business billetter enten til IAD eller ORD?? Sånn før jeg fortsetter diskusjonen/dialogen med SAS... Får jo ikke gjenskapt noe som helst siden kampanjen også er gått ut.
     
  15. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,507
    Likes mottatt:
    34,390
    Bonuspoeng:
    293
    Kampanjen som gikk gjaldt + billetter ikke business på long haul. Hvis jeg har skjønt det riktig fikk noen som var raskt ute med booking rabatten, men det er nok en feil SAS har gjort, ikke noe de hadde rett på.
     
  16. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,180
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    Så lenge kampanjen er i GO er det vel det som teller? Du har med nivå 4 biz til to pris. Da slår vel prisen for go in nå du velger biz?
     
  17. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,507
    Likes mottatt:
    34,390
    Bonuspoeng:
    293
    Velger du Go billetter eller C billetter når du bestiller med MasterCard MC rabatten? Du velger business billetter og de må være ledige. Og de er det i følge infoen om kampanjen ikke % tilbud på.
     
  18. tqv

    tqv Nytt Medlem

    Innlegg:
    9
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    3
    jævlar ... da skjønner jeg at jeg burde beholdt svensken på tråden - gjort endringa - og fått han til å gjøre endringen i henhold til det han bekrefta etter sjekk da jeg snakket med han ... pokker ... lesson learned - NEVER TRUST THEM! ;p

    da er det bare å vente og se om det kommer billetter i business til miami i løpet av første halvdel i april og endre tilbake til opprinnelig booket billett dit før kampanjen dukket opp - bedre forbindelser videre til cuba som er final destination for par uker på tur - "in support of cuban people" siden man ikke under US jurisdiction kan reise dit som turist (selv som utlending siden man med US transfer naturlig nok er under US jurisdition) hahah
     
  19. tqv

    tqv Nytt Medlem

    Innlegg:
    9
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg sjekket billetter til ORD - og da mener jeg at kampanjerabatten la seg på selv på business-billettene - men jeg/vi landet på at washington var et bedre alternativ - og når hyggelig svenske sa at de kunne fikse manuelt bare kjørte jeg på...
     
  20. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,180
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    Du velger BIZ ja, men den prises jo deretter til GO pris som hadde rabatt. Er nok bare jeg som surrer her ;)
     

Del denne siden