SAS Mastercard Premium (samletråd)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av dkvt, 13. mai 2017.

1. brwinds

brwinds Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    8
    Hva er grensen for handel i utlandet egentlig? Handler ltt på Etoro og tenkte å benytte meg av doble bonuspoeng nå. Får bare handle for $1000 nå. Og så må jeg sikkert vente en uke igjen eller noe, har jeg misforstått noe?

Har ingen begrensninger satt i profilen hos SAS MC.

2. Franco63

Franco63 CCG, Hilton Diamond, BWD & EBG

Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som har problemer og logge inn i app nå?

3. flyby

flyby Medlem

Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Jepp, kommer ikke inn jeg heller

4. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,906
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp!

5. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,841
    Bonuspoeng:
    293
    Det har nok blitt litt flere transaksjoner de siste timene enn systemet er dimensjonert for..

6. fedtmule

fedtmule Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Interessant svar fra kundeservice på hvorfor man ikke har fått tilbud om doble poeng:

«Det som er greit å huske på er at om du ikke åpner nyhetsbrevet fra SAS 3-4 ganger etter hverandre vil du automatisk slutte å motta nyhetsbrevene.

Nå er det dessverre forsent å melde seg på kampanjen som SAS har denne helgen.

Ha en fortsatt fin dag.»

7. haakonvt

haakonvt Medlem

Likes mottatt:
    66
    Bonuspoeng:
    18
    Uten å vite eksakt, så tror jeg eToro havner i kategorien som har makstak på 10K NOK per 96timer.

8. brwinds

brwinds Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    8
    Takker. Løste det ved å bruke det via Paypal. :)

9. morpheus77

morpheus77 Medlem

Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    8
    Fikk samme svar etter at jeg tok kontakt gjennom app. Kjedelige greier

10. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,993
    Bonuspoeng:
    93
    Det der tror jeg rett og slett ikke på. Mail gir ikke tilbakemelding, i tillegg åpner jeg selv aldri tilbudsmailer, og jeg har fått alle doble poeng-mailene.

11. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    Det er lett å tracke hvorvidt man har åpnet en e-post. Har den vært vist i et forhåndsvisningsvindu er det nok, da er bildefilen lastet inn og det er gjerne det man måler det på.

12. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Bare en liten presisering: Du må bestille i Plus/Business, og så betaler man poengsummen for Go ved bestilling.

Altså er det ikke en oppgradering, men en booking i høyere klasse, hvor poengprisen er tilsvarende GO..

Vet det har vært litt misforståelser ute og gått på akkurat dette..

God tur!

C

Magnus77 liker dette
  13. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,993
    Bonuspoeng:
    93
    OK, det var jeg ikke klar over, men stiller meg fortsatt litt tvilende til at det blir gjort her.
    Hos meg benyttes forøvrig ikke forhåndsvisning eller noe tilsvarende. De forblir ulest/uåpnet/usett til de slettes.

14. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,891
    Bonuspoeng:
    293
    Enig, har ingen tro på denne påstanden. Hvordan skal de som ikke har åpnet e-post på lenge, som da ønsker å få e-post senere?

Dette er bare et forsøk på en elendig forklaring på hvorfor endel ikke får e-postene som sendes ut.

15. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,682
    Bonuspoeng:
    293
    Det betinger at man har forhåndsvisning. De fleste epostlesere gjør vel ikke dette by default i dag?

16. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,128
    Bonuspoeng:
    293
    Kanskje de mener at man må trykke på en link i mailen? Høres uansett merkelig ut. Og en skikkelig dårlig markedsføringsstrategi fra SAS.

Chrisbgg liker dette
  17. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Nettopp.. har inntrykk at av de selskapene jeg havner på mailingliste til pga kundeforhold bare øker frekvensen når jeg ikke benytter de lenger.. typ spam’er meg. Ikke slutter å sende etter 3-4 uåpnede..

C

holmen liker dette
  18. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,128
    Bonuspoeng:
    293
    Hva er kostnadene ved å sende en e-post? Om man sender til noen tusen flere, hvor mye mer koster det? Skulle tro de ikke vil ha kunder!? :rolleyes:

19. Gnilre

Gnilre Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,555
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg får jo 15 Eurobonuspoeng for hver 100-lapp jeg bruker dette kortet. Med Shell MC er det nøyaktig det samme siden hver 100-lapp gir en trumfkrone som automatisk overføres som 15 Eurobonuspoeng. Noe jeg ikke har tenkt på før nå er at jeg bruker SAS Mastercard Premium i payr. Så for å øke Eurobonussaldoen er det vel bare å legge SAS Mastercard Premium til side for annet enn payr og kun benytte AMEX og Shell MC ? Regner med at det er flere som har funnet ut at det er riktig strategi:)

20. jonss

jonss Metaprokrastinator

Likes mottatt:
    1,156
    Bonuspoeng:
    93
    Det kommer helt an på hva du ønsker og oppnå i tillegg. SAS Fly Premium statusnivå, eller AMEX CT må du også ta med i beregningen.

Del denne siden