SAS Mastercard Premium (samletråd)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av dkvt, 13. mai 2017.

  1. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Godt å høyre. Fekk tilbod om 3k. Etterspurde 10k. No får vi sjå kva dei kjem opp med. Eg er og EBS (rett nok gåve-EBS)
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    Nå føler jeg at EBD burde få mer, siden vi faktisk får doblet årsavgiften.. :p
     
  3. johkon

    johkon Medlem

    Innlegg:
    64
    Likes mottatt:
    144
    Bonuspoeng:
    33
    Etterspurte 10K i går, og fikk dem innvilget i dag. EBD burde nok fått hakket mer siden vi er de som lider mest av årsavgiften..
     
  4. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,980
    Bonuspoeng:
    183
    :mad::mad::D:p:eek:
     
  5. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    816
    Likes mottatt:
    3,304
    Bonuspoeng:
    93
    Også fått tilbud om 10 000, EBG.
     
    Sunnfjordingen liker dette
  6. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Mere poeng nå? Dere er gale. Jeg drukner jo.
     
    Sunnfjordingen liker dette
  7. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,074
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Hvordan fikk du det til? vi som er EBS betaler jo årsavgift uansett trodde dette bare gjaldt de med diamant og pandion.
     
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    Det blir aldri nok!
    unnamed.jpg
     
    Kalsnes, sunshine, Gullars and 6 others like this.
  9. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Skrev at jeg fikk brukt kortet mindre enn normalt. Nevnte ingenting om årsavgift.
     
  10. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,074
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Skjønner
    Skjønner. Skrev du også at du vurderer å avslutte kortet som de andre her inne fordi det var dyrt?
     
  11. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    Når jeg leste 2 tilfeller i tråden om EBS medlemmer som også hadde fått godskrevet poeng klarte jeg ikke dy me lengere.
    Sedte en hyggelig melding i appen og Ole fra kundeservice kunne godkrive 5k til min konto.

    EBD begynner vell kansje å føle seg snytt når det hele startet med kompensasjon for fjerning av 1/2 årsavgift.
     
  12. GlennDi

    GlennDi Medlem

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    251
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk dette til svar idag:

    "Hei.

    beklager svar i forje melding.
    Vi godskriver deg 10 000 poeng. Poengene vil bli synlig for deg neste måned.

    Ha en fortsatt fin dag.

    Med vennlig hilsen/Best regards

    Elena

    Kundeservice
    SAS EuroBonus Mastercard"
     
  13. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Får vel også melde meg på kampanjen med oppnådd 10.000 EB med vennlig hilsen fra Fanny Kundeservice SAS EuroBonus MasterCard.
     
    markus liker dette
  14. Biegelo

    Biegelo Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    40
    Bonuspoeng:
    13
    Fikk også 10k poeng etter å ha sendt en høflig mail at jeg vurderer å si opp kortet pga begrenset nytteverdi. Er EBG og fikk svar av Emil :)
     
  15. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Siden jeg bare er EBG og aldri kommer til å bli EBD, så kommer jeg heller ikke til å be om noe fra SEB SAS Mastercard. Selvfølgelig har Coronaen også truffet meg, men det er bare EBD kundene som faktisk er blitt rammet av at årsgebyret deres er blitt doblet.

    Syns faktisk det er litt på kanten at 'alle' skal true med å si opp kortet hvis de ikke får noen bonuspoeng i tillegg.

    Selv og jeg også gjerne vil ha og få tak i så mye Eurobonuspoeng som mulig så syns jeg personlig ikke at dette er rette måten å få de på. Bytt heller strøm og teleleverandører hver tredje mnd.
     
  16. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg var enig med deg en god stund.
    Men vi er alle skrudd sammen slik at man tar imot noe hvis man ønsker det og har muligheten.
    Hvorfor skal jeg som sølv medlem sitte å se på andre på samme nivå motta noe alle andre får?
     
    paramberg liker dette
  17. flyby

    flyby Medlem

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Alle som har kortet, uansett årspris, har langt mindre verdi av kortet siden covid og kompensasjonen har vel aldri blitt kommunisert å være en ytelse for å kompensere årspris.

    Alle med status i Fly Premium har vanskeligere for å opptjente poeng og har jo hatt null bruksverdi av Fly Premium i lang tid. Det fører nok til at mange har slitt med å opprettholde sitt nivå og dermed har mindre verdi av kortet både i form av at det har vært mer eller mindre ubrukelig en lang periode samtidig som at de kanskje har falt fra feks toppnivået siden det er vanskeligere å generere poeng om dagen, og sånn sett ser mindre verdi i å fortsette å betale årsprisen.

    At de da velger å gi poeng som en motytelse til kunder som vurderer å si opp kortet, uavhengig av årsprisen de betaler, er da deres mottrekk for å holde kundene på plass.
     
    Fleksnes, coconuts and Maggie like this.
  18. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Eg la fram saka ærlig og klart, at FP grunna covid-19 neppe vil ha verdi for meg før i 2022 og at eg vurderte å byte til DNBMC eller ShellMC, noko eg faktisk gjorde før eg fekk tilbod om 3k poeng. Det vert nokon av dei dyraste poenga eg nokon gong har fått, men eg ynskjer at kortet skal bestå også etter at ting har normalisert seg.

    I normale tider er det eit veldig bra, men dyrt kort. I desse dagar er det lite gevinst å hente av FP4 og 1000 statuspoeng i månaden har eg uansett ikkje brukt for.
     
  19. Boleole

    Boleole Aktivt Medlem

    Innlegg:
    378
    Likes mottatt:
    158
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk 10000 poeng av Julia, er EBS
     
    markus liker dette
  20. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    983
    Likes mottatt:
    2,229
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke dårlig. Har du høy spend?
     

Del denne siden