Som så mange andre har forsøkt på var jeg også sugen på 10k EBP i kompensasjon for økt årspris.
Her er min korrespondanse via sikker melding i app. Som dere ser av datoer tar det litt tid før man får respons.
Meg 02.07.2020:
Hei, Jeg er ganske skuffet over at dere plutselig setter opp prisen for Diamant medlemmer med 100%.
Er jo nesten som dere vil bli kvitt oss som kunder.
SEB 07.07.2020
Hei Kjeeli,
SAS har besluttet at EuroBonus Diamant/Pandion medlemmer fremover skal betale samme årsavgift for et SAS Mastercard /Mastercard Premium som alle andre EuroBonus-medlemmer. Derfor sender vi brev til Diamant/Pandion medlemmer med information om nyt årsavgift. Brevene sendes 2. juni 2020. De nye priser gjælder fra 15 august 2020.
Vi vet at pga situasjonen den siste tiden med Covid-19, har resultert i at reiseaktiviteten og forbruket er mindre enn normalt og muligheten for å tjene poeng har vært begrenset.
Derfor vil vi tilby deg å godskrive deg 5000 poeng hvis du ønsker å fortsette med kortet, nå som samfunnet gradvis nærmer seg med en normal hverdag igjen.
Vi kan dessverre ikke endre årsavgiften.
Ha en fortsatt fin dag.
Med vennlig hilsen
Frida
Meg 07.07.2020
Hei igjen,
Med en kompensasjon på 5000 poeng vil jeg føle meg halvparten så mye verdt som min venn som fikk 10000 poeng i kompensasjon.
Mvh
Kjeeli
SEB 10.07.2020
Hei Kjetil,
takk for din melding.
Beklager at du mottatt feil informasjon tidligere.
Vi kan tilby deg å godskrive deg 10000 poeng hvis du ønsker å fortsette med kortet.
Vennligst gi oss en tilbakemelding hvis du ønsker disse 10000 poeng.
Ha en fortsatt fin dag.
Med vennlig hilsen
Frida
Meg 10.07.2020
Hei Frida,
Jeg sier ja takk til 10000 poeng. Og vil fortsatt fortsette med kortet.
God Helg!
Så da håper jeg på litt ekstra ekstra poeng på konto til uken

Vis alt...