SAS Mastercard Premium (samletråd)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av dkvt, 13. mai 2017.

1. Larsmarius

Larsmarius Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Har hart standar kort siden februar, fikk premium nå, og fikk økt kredittgrensa til det jeg ønsket uten problemer online.

2. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,042
    Bonuspoeng:
    113
    Da ble det kort her også, klarte ikke stå i mot presset her....
    I allefall juni, juli og august, kan bli litt poeng i disse ferietider. Har hatt vanlig SAS MC siden 2009 eller noe slikt, men ikke spesielt mye brukt noensinne egentlig. Hadde 20K i grense så jeg, søkte nå om 100K og det gikk gjennom på minuttet.

3. Pingus

Pingus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,368
    Bonuspoeng:
    93
    Hatt det siden lansering. Ifm innføring av kredittkortbetaling på Vinmonopolet (samtidig med burgunderslipp og mottatt arv) var den opprinnelige limit på 75' for lav, og fikk 200' umiddelbart. Perfekt betalingshistorikk uten månedlig overheng.

Upsaker liker dette
  4. dkvt

dkvt EBD

Likes mottatt:
    373
    Bonuspoeng:
    63
    Søkte og fikk innvilget kort 12. september 2016 på 60K. Fikk økt til 100K den 8. desember 2016, så under 3 måneder etter. Og økte igjen nå i juni til 150K.

Upsaker liker dette
  5. jtmath

jtmath Senior Medlem

Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Er sikkert en post om dette her men fant det ikke,hva lønner det seg nå og bruke av kort når det kommer til Shell master card eller trumfkort og Sas mastercard premium? Vilket gir mest poeng inn?? For jo også 40 øre pr liter på shell da ved bruk av shell kort :)

6. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    3,772
    Bonuspoeng:
    113
    Og der kom e-post med emne "Due to a technical error the wrong number of points has been credited to your SAS EuroBonus account". :(

7. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,710
    Bonuspoeng:
    293
    Hvordan har det gått med gullkortene som ble gitt bort?

8. kristtorp

kristtorp Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    196
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk også denne. Inntil videre er ikke status tatt vekk, men skjer vel snart :( Var gøy så lenge det varte!

NoLimit and chberge like this.
  9. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,659
    Bonuspoeng:
    113
    Er vel sånn man egentlig ikke trenger å informere om, i tilfelle noen skulle greie å slippe igjennom.... :rolleyes:

10. Krjemb

Krjemb Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,320
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis du har SAS MC Premium så bruker du dette i kombinasjon med Trumf. Dette gir deg ordinært 15 poeng/100 kr + Trumf (nå i sommer 30 poeng/100 kr) mens Shell MC gir 13,89 poeng/100 kr + Trumf.

jtmath liker dette
  11. TOSflyer

TOSflyer EBD

Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Ser for meg en haug misfornøyde kjøpere...beklager; venner og familie :rolleyes:

NoLimit liker dette
  12. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,373
    Bonuspoeng:
    183
    Haha, det ble en kortvarig glede og 2 gratis Ramløsa! God gevinst!

Selv tørte jeg ikke begynne gi bort gullkort. Men det skumle er at nå har jeg forbanna lyst på det diamantkortet igjen :eek:

Sylfrekk kynisme fra it-avdelingen? o_O

kaijoar, RoyceCrazy and DanH like this.
  13. asc

asc Medlem

Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    I SAS Mastercard-appen (under Eurobonus-poeng) har det nå kommet en Fly Premium-poengsaldo, altså hvor mange kvalifiserende poeng de mener du har hatt siste 12 måneder. Tror ikke den har vært der tidligere. For min del mangler det hvertfall rundt 70.000 poeng, men tror ikke jeg gidder å ta den kampen før jeg eventuelt tenker å bestille noe.

TigerTravel and afirm like this.
  14. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,710
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har min totale Eurobonus-saldo der jeg, ingenting som sier noe om 12 måneder?

15. andersand

andersand Medlem

Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    sas mastercard siden har fått ny teller inne på mine eurobonus
    her ser du nå totalen din, samt siste 12mnd

den sier jeg har 120k ca totalt, men bare 103k siste 12mnd, dette stemmer ikke, siste 12mnd er også over 120k. Noen som vet hvor diffen på 17 blir?

Jeg har 0 poeng overført fra venner ref vilkår, og da jeg er ny kunde har jeg jo ikke fått noen poeng heller som teller som grunn men ikke noe annet

16. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,801
    Bonuspoeng:
    183
    Det ser nokonlunde riktig ut hjå meg.
    Screenshot_20170620-100905.png

Kanskje du på oppdatere appen? Eller kan det vere forskjell på Android og Iphone? Eg har i alle fall Android.

17. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,373
    Bonuspoeng:
    183
    Ser bra ut her også! :)

upload_2017-6-20_10-14-26.png

18. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,710
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg lukter at det er samme grunn til at jeg ikke får opp kampanjen på sas.no. Hva har jeg gjort galt i livet mitt? :(

19. Krjemb

Krjemb Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,320
    Bonuspoeng:
    93
    For meg stemmer summen for siste 365 dager og da er jeg så vidt over 200.000p. Men iht vilkårene skal Fly Premium nivået beregnes månedlig per siste dag i måneden. Per 31. mai var jeg ikke over. Derfor skulle jeg vel i prinsippet ikke hatt dette nivået enda...:D

20. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,373
    Bonuspoeng:
    183
    Det som hadde vært veldig bra var om de hadde fått laget en oversikt over hvor mange poeng som "forsvinner" hver måned. Så har man oversikten om hvorvidt man plutselig ikke kan bestille plus i europa/verden lenger.

DanH liker dette

Del denne siden