SAS Mastercard Premium (samletråd)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av dkvt, 13. mai 2017.

1. ScoobyDoo

ScoobyDoo Medlem

Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    8
    Bare husk at vanlig SAS MC kun gir poeng på årsforbruk opptil 200K

2. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    9,158
    Bonuspoeng:
    293
    Antar at du vet dette, men til info for andre: Man kan si opp kortet tidlig og få igjen resterende del av årsavgiften hvis man uansett ikke bruker det

RescueMe liker dette
  3. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,622
    Bonuspoeng:
    93
    Vet det, men bra du nevner det så flere er klar over det. Var mest for å ha en sluttdato for egen del. Og så gir jeg de en frist for å komme med nye fristelser, men tror nok ikke de hører så mye på meg.... :rolleyes:

4. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    20,069
    Bonuspoeng:
    183
    Verdien har jo gått opp med business class i Europa som jeg har brukt en del ganger. Synes det har blitt et veldig bra produkt, særlig nå med Starlink som en del av pakken (vet det ikke er begrenset kun til BC). Men som alle andre savner jeg doble poenghelger og ekstra opptjening utenlands i juli, så jeg skal også regne litt på det.

Jeg har 1 år igjen til LTG og LTD skal jeg sikre i 2028, så etter den tid kommer jeg til å rydde godt i kortstokken, tror jeg.

democomputer, stekus and NoLimit like this.
  5. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    9,158
    Bonuspoeng:
    293
    Det er ikke usannsynlig at det er dette som er grunnen til at det virker som det er slutt på doble poeng-helger og velkomstbonus i Norge:

https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/horing-tilleggsfordeler-ved-kredittopptak/id2919638/

Jeg kan ihvertfall ikke se noen annen grunn til at de bare skulle fjerne fordelene i ett av tre land de har kort i..

I tillegg er nok dette også grunnen til at SAS har startet å samarbeide med Lunar og med Klarna for å ha et alternativ til kredittkort for opptjening.

6. mrhaakon

mrhaakon Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,727
    Bonuspoeng:
    93
    Sendte inn en klage til SEB vedr prisendring og manglende kampanjer. Fikk bare standardsvar:

Takk for din henvendelse.
    Det stemmer at det kommer en prisendring på våre kort. Du vil snart motta mere informasjon om dette via e-post.
    Det vil kan si på dette tidspunktet, er at fremtidige endringer er knyttet til økte kostnader og får av vi skal kunne tilby fordelene i korte så må prisendring skje.

Med vennlig hilsen,
    Izabelle

Jeg kan ikke se at jeg er så happy over den store prisøkningen de siste par år...

7. DJViking

DJViking Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    352
    Bonuspoeng:
    63
    Ikke lett å finne et eksakt svar.

8. DJViking

DJViking Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    352
    Bonuspoeng:
    63
    Det klarte jeg ikke å se noe informasjon om på DNB sine sider.

Del denne siden