SAS: Overgangen fra Star Alliance til SkyTeam

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av chrt, 10. jan 2024.

1. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,167
    Bonuspoeng:
    113
    Min teller i appen forsvant når jeg ble LTG

holmen liker dette
  2. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,486
    Bonuspoeng:
    113
    Sikkert dyp inn i innleggene, men hvordan bytter jeg bonusprogram for KLM sine reiser? Hadde lagt inn KLM før overgang til SAS. I SAS Appen får jeg feilmelding når jeg endrer og KLM tillater ikke på hjemmesiden... Vil ha Eurobonus :/

3. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,851
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis det ikke fungerer hos SAS er eneste mulighet å kontakte kundeservice. KLM tillatter av en eller annen grunn ikke å sette et annet bonusnummer hvis ett allerede er satt :(

Med mindre du får åpnet bookingen hos noen andre i Skyteam og kan endre der da.. Har du prøvd feks Asante?

4. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    2,053
    Bonuspoeng:
    113
    Beste beste måte virker å være å be kundeservice på WhatsApp gjøre det, og så dukker den opp i SAS appen. Husk å be dem bruke prefix, altså EBG eller lignende. har du status så merker du at baggasjeantallet endres når du lykkes.

5. TommeLommer

TommeLommer Nytt Medlem

Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Er det noen måte å tjene Star alliance poeng med kort nå etter overgangen? Sky team er så godt som ubrukelig for meg annet en et par sas flights i Europa, ellers går det østover hvor det er knusktørt spes mot thai/Japan/sg

pali and Shyneno like this.
  6. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    2,053
    Bonuspoeng:
    113
    Revolut Ultra med revpoints gir i praksis 10 miles&smiles per 100kr, men kostnaden ved kortet innebærer at du nok må verdsette kortets andre goder for å forsvare det.

Del denne siden