SAS / SkyTeam - Har jeg Lounge tilgang? (Hovedtråd)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Misterix, 23. sept 2017.

  1. dubidubno

    dubidubno Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    SAS Plus Pro. Får jeg tilgang til lounge ved avreise fra LHR?
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,102
    Likes mottatt:
    33,412
    Bonuspoeng:
    293
    Ja. Alle *A
     
  3. dubidubno

    dubidubno Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    OK, det er jo det jeg leser her, men jeg ringte kundeservice og de sa ja, hvis det er SAS-lounge der , men ikke *A.
     
  4. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,490
    Likes mottatt:
    8,943
    Bonuspoeng:
    183
    Stol på oss. Ikke stol på kundeservice :D
     
    Rapolo, dubidubno and Jorge like this.
  5. dubidubno

    dubidubno Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Skal ikke SAS ut av *A forresten? Jeg skal ikke reise fra London før primo juni 2024.
     
  6. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,987
    Likes mottatt:
    2,315
    Bonuspoeng:
    113
    Du har fått svar i annen tråd. Ikke publiser samme spørsmål i flere tråder, please....
     
    Darkcho, RoadKing, OyvindN and 2 others like this.
  7. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,264
    Likes mottatt:
    36,932
    Bonuspoeng:
    293
    Velkommen til forum @dubidubno ;) Litt gode råd om å lete i eksisterende tråder er viktig på forum. Så er det lov å spørre.

    I og med at reisen er neste sommer er det ingen som helt vet hva som skjer. Men 99% sikkert er det *A som gjelder og rådene du har fått er gode.

    Husk at det desverre er sånn at forum har mer kompetanse en den enkelte servicemedarbeideren hos SAS.

    Bli kjent med *A sin loungefinder. på nettsiden til *A. Søk opp reisen din der og legg inn all relevant info, så får du et godt svar.
     
    Avixlo, Cumulus and RoadKing like this.
  8. Jomik

    Jomik Medlem

    Innlegg:
    56
    Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg skal reise fra NEWARK med Lufthansa i business kl 1810 og er Eurobonus Gold…

    Jeg har fanget opp at LH loungene er stengt for oppussing, og at SAS sin lounge er stappfull, varm og ikke så god.

    Jeg ser at det er en Polaris-lounge på Newark, men den er på en annen Terminal. Flyet går fra terminal B, men loungen er i terminal C.

    Hvordan er det å bevege seg mellom terminalene, hvordan reiser jeg/går jeg (?), hva må jeg gjøre og er det noen ulemper annet at man bruker tid på det?
     
  9. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,940
    Likes mottatt:
    22,645
    Bonuspoeng:
    293
    Da tar du Airtrain til C og går gjennom security der. Når du skal over til B igjen tar du bussen airside fra gate C70.
     
  10. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,342
    Likes mottatt:
    5,278
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har besøkt Turkish sin lounge i terminal H på MIA nylig? Turkish sine to lounger er vel de eneste SA loungene man har tilgang til på MIA? Vårt besøk der i februar 22 frister ikke til gjentagelse. Stappfullt, ikke ikke selvbetjening av mat eller drikke. Elendig utvalg av plastinnpakket mat og varm brus og juice. Baren var så overfylt at det ikke var bryet verdt å bane seg vei.
     
  11. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,167
    Likes mottatt:
    114,758
    Bonuspoeng:
    350
    Historien er hekt lik for MIA enda med tanke på mye folk og kaos. Noe småtteri av skuffende mat står fremme, Med Amex Plat kommer du inn i Centurionlounge som er romslig og grei. Ok utvalg av varm og kald mat og bra utvalg drikke. Men det er en lang gåtur fra D til H/J
     
  12. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,342
    Likes mottatt:
    5,278
    Bonuspoeng:
    183
    Var det jeg fryktet. :confused: Takk for tilbakemelding.

    Noen av de andre loungene det er mulig å betale seg inn som er verdt det? Har ca 3-4 timer på MIA.
     
    Last edited: 30. nov 2023
  13. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    977
    Likes mottatt:
    790
    Bonuspoeng:
    93

    Skal selv til MIA for første gang nå i desember, og sjekket om en mulighet kunne være å brenne av et DNB-klipp med LoungeKey. Det eneste jeg fant i appen var de samme 2 Turkish-loungene, pluss et spisested hvor man kan bruke DNB-klipp til å få USD 30,- rabatt på regningen.
     
  14. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    977
    Likes mottatt:
    790
    Bonuspoeng:
    93
    Er det slik at *A Gold er tilstrekkelig for tilgang til loungen på LAX, slik at jeg med gullkortet kommer inn også om jeg kun flyr SAS Plus?

    Og er denne loungen nær gaten som SAS-maskinen til CPH går fra, slik at det ikke er uendelige avstander å gå?
     
  15. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,753
    Likes mottatt:
    872,700
    Bonuspoeng:
    293
    Du kommer inn i *A Loungen med EBG ..det er en god ide at det står *SK på boardingkortet
    sist jeg reiste fra LAX var det et stykke å gå .. febr. -23.
    Det er i samme terminal
     
    Wanderlust liker dette
  16. oslo.to.unknown

    oslo.to.unknown Aktivt Medlem

    Innlegg:
    348
    Likes mottatt:
    134
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som har peiling på hvordan det fungerer med lounge når man ankommer LAX og skal videre innenriks med betalt billett? Står mellom United First, AA First, Delta businness eller Sprint.

    Noen som ellers har noen erfaring med immigrasjonen på LAX nylig? Ser ut som jeg fort får 3-5 timer layover, da jeg ikke tør å satse på kort connection tid
     
  17. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,337
    Likes mottatt:
    6,519
    Bonuspoeng:
    183
    https://awt.cbp.gov/
     
  18. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,041
    Likes mottatt:
    3,019
    Bonuspoeng:
    113
    Dette burde jeg nok visst men før vi evt velger å booke oss rundt i halve europa lurer jeg på følgende:
    Alle fly på samme dag
    OSL-FRA(I, LH) - FRA-MUC(X, LH) - MUC-BOS(O, LH)
    Vil vi ha tilgang til FCT i frankfurt med lh eco videre når vi flyr førsteklasse videre fra München?

    På hjemreisen blir det samme spørsmål bare med swiss.
    BOS-MUC(O, LH) - MUC-ZRH(I, LH) - ZRH-CPH(I, LX).
    Regner med vi slipper inn på fcl i muc her, men vil vi slipper inn i fcl hos swiss?
     
  19. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,243
    Likes mottatt:
    7,618
    Bonuspoeng:
    293
    Ja til begge spørsmål.
     
    Magnus1001 liker dette
  20. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,264
    Likes mottatt:
    36,932
    Bonuspoeng:
    293
    Håper bare dere har "nok tid" til å nyte begge loungene. PS: prioriter lunch hos LX hvis dere har tid nok. bra spisested der.....
     

Del denne siden