Hotel: Scandic Ørnen Status: Top Level Rom Booket: Superior Extra Oppgradert: Junior Suite Annet: Kaos under frokosten, såg ut til at heile hotellet var der samtidig... Tomt for alle former av egg
Hotel: Scandic Park Sandefjord Status: Top Level Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, Suite. Annet: Voucher som vanlig, ingen velkomstgave.
Hotell: Scandic Grand Tromsø Status: Top Level Rom Booket: Standard Oppgradert: Nope, fullbooket hotel. Annet: Voucher som vanlig, ingen velkomstgave.
Hotel: Scandic Ishavshotell Tromsø Status: 3rd floor Rom booket: Standard (bonusnatt) Oppgradert: ja, til superior rom (med sjøutsikt). Annet: Voucher som vanlig, velkomstgave og velkomsthilsen.
Hotel: Scandic Hafjell og Scandic Lillehammer Hotell Status: Top level Rom booket: Standard Oppgradert: Superior plus på begge hotellene Annet: Veldig bra frokost på Hafjell! Men elendig pizza der! har ellers veldig god erfaring med maten der! Frokosten på Lillehammer hotell var også bra, de har fått appelsinjuice presse der, så det var fantastisk med ferskpresset juice til frokost! Jeg liker dette hotellet veldig godt! God service, god mat og fint spa område!
Hotel: Scandic Bakklandet Status: Top level Rom booket: Standard Oppgradert: Superior Extra Annet: Pent og koselig hotell sentralt i Trondheim! Fint rom med utsikt mot Nidelven.
Hotel: Scandic Grand Örebro Status: Top level Rom booket: Standard Oppgradert: Junior Suite Annet: Fin suite og fint hotell syns jeg. God service og bra frokost.
Hotel: Scandic Alta Status: Second floor Rom booket: Familierom Oppgradert: Presidentsuite Annet: Vet ikke, det var noen andre som sjekket inn pga SAS-streik..
Scandic Aalborg Øst. Status: Top Level Rom booket: Familierom Oppgradert: Nei Annet: Ingen velkomstgave og det minste familierommet jeg har hatt. Vi skulle dra videre før frokost neste dag så spurte om de kunne lage "matpakke ". Fikk beskjed om at det var vanskelig å få til og at vi istedet kunne kjøpe fra snackbaren...javel tenkte jeg.
Scandic Lillestrøm Level 3 Bestilt familierom bonus+betaling. Fikk ikke voucher.( ikke krav på ved bonusbetaling) Fikk 4 flasker vann, twist og div småtteri til barna. Fine og rene rom. Veldig blide ansatte. Topp frokost!
Hotel: Scandic Sørlandet Status: 3. Level Rom Booket: Familie 3, bonuspoeng Oppgradert: Ja to hakk opp. Annet: Barna skuffet over at de ikke fikk velkomstgave (reklameres overalt). Lå imidlertid en kvikklunsj og en flaske vann på rommet. Stort og rent rom. Var satt inn ekstra seng til minste som vi hadde bestilt plass til i vår seng. Det var en fin gest. Flott lekerom for de mindre. PlayStation for de større, manglet stikke på den ene. Kun ett spill der innstillingene var helt bortstilt. Biljardbord i loungen, supert at det var gratis. Middag på hotellet trakk dessverre hele oppholdet betraktelig ned. På to kvelder overhørte vi 5 klager på div. Servitørene var mer opptatt av å vaske bord enn å betjene de få gjestene som var der. Desserten til barna ble glemt begge kveldene. Første kveld 50 min venting på dessert. 2. 30 min. Måtte lete etter betjening for å få betalt. Anbefaler hotellet for barnefamilier, men styr unna restauranten.
Så i appen min i dag at jeg plutselig var Red, var ikke det i går. Passerte 80 netter for 2 uker siden og er nå på 83...så vet fortsatt ikke hva som er den magiske grensen. De samme fordelene som er nevnt tidligere, i tillegg kan man bruke voucher (fortsatt 150 kr) på nøtter og snacks står det, var ikke "lov" når jeg var Top. Mer poeng, 3 ganger det du har betalt.
Jeg ble og flyttet opp ved ca 80 overnattinger, ellers så har jeg kun merket at jeg har 100% hit på oppgradering.
I løpet av perioden på Top så har jeg nærmere 90% oppgraderings "rate"...men sjelden mer enn til Superior.
Min tid på Top level hadde jeg 100% oppgraderings rate. Så si alle opphold fikk jeg Superior pluss/extra eller junior suite. Men det var nokk for at hotellene hadde kapasitet til slike oppgraderinger. Er nå kommet på Red og ser også mange flere hoteller tilbyr suiter på bonusnetter.
Hotel: Scandic Hafjell Status: Top Level Rom Booket: Standard dobbeltrom (bonuspoeng) Oppgradert: Ja til "sportsrom" Klatrevegg og klatrestativ i taket. Hilsen på rommet og en pakke nøtter. Annet: Stjerne i boka til den morsomme resepsjonisten =D
Hotel: Scandic Grand Hotell Status: Red Level Rom Booket: Standard dobbeltrom (bonuspoeng) Oppgradert: Royal president suite Annet: Meget hyggelig overraskelse