hmmm... sjølv om eg har aktivert koden og lagt den inn så finner eg INGEN hotel i bergen, eller utlandet
Hotel: Scandic Bodø Status: Top level Rom booket: Standard Oppgradert: ja, Family four Annet: Rommet var en eldre junior suite som det sto på døren, men gikk nå under familie rom. Ok størrelse men ikke noe moderne. I baren som forsåvidt var resepsjonen kostet det 115 kr for en boks med øl, det vil jeg kalle ran av gjestene sine. Velkomstgave på rommet, ellers ikke noe annet å skryte av. Gå heller for Scandic Havet som er 2 min gange unna om du skal besøke Bodø.
Hotel: Scandic Nidelven Status: Level 2 Rom booket: Standard Oppgradert: Nei Annet: Populært hotell, veldig fullt når jeg var der. Fikk rom «på andre siden», der vil si ned en trapp og forbi møterommene for deretter å ta heis ril riktig etasje. Godt utvalg både på frokost og lunsj.
Hvordan er det når man booker bonusnatt med scandicfriends poeng, vil man få noen av fordelene som man får med status? Kan se for meg at man ikke får voucher, men hvordan er det å ha med seg hund som er gratis med Top Level status? Må man betale for denne? Bestilte i dag en overnatting for 2 voksne og 1 barn, nedover i bestillingsbekreftelsen står det at jeg må betale 200 kr for hver ekstra person utover 2 personer? Noen mer erfaringer?
Er kun level 2, men når jeg bestilte rom på (bare) bonuspoeng i København i forfjor fikk jeg voucher på 50 kr. Var overnatting for 2 barn og 2 voksne, slik at oppgradering var vel ikke mulig (ikke spurte jeg heller).
Jeg har alltid fått voucher på bonusnetter. Hvis du velger å betale med penger og (litt mindre poeng) så tjener du opp tellende netter mot status også.
Hotel: Scandic Alta Status: Top level Rom booket: Presidential suite Oppgradert: - Annet: Veldig fin suite! Panoramautsikt med stor balkong. Ingen velkomstgave eller voucher. booket med poeng + penger, kan være derfor da man i utgangspunktet ikke får vouchere ved bruk av poeng.
Tror man får fordelene man har med status ved bonusnetter, utenom vouchere. Det er min erfaring. Noen hoteller gir voucher når man bruker poeng + penger, men det står i reglementet at man ikke får det, så om de er snille eller uvitende vet jeg ikke. Eller har jeg fått velkomstgave og rom oppgradering ved rene bonusnetter.
Hotel: Scandic Ørnen Status: 2nd floor Rom booket: Superior Oppgradert: nei Annet: Velkomstgave og personlig kort på rommet. Booket med poeng, så ingen voucher.
Sjekket nettop inn på Scandic Eremitage i Kongens Lyngby (poeng natt) ...ingen voucher, men velkomstgave både til hund og mann Er Top level.
Hotel: Scandic Alta Status: 3rd floor Rom booket: Standard Oppgradert: nei Annet: ingenting spesielt.
Hotel: Scandic Oslo City Status: Top Level Rom booket: Economy Single Oppgradert: Ja, Superior. Annet: under gjennomsnittet service fra betjening. Dårlig renhold av rom og korridorer. Generelt nedslitt hotell. Styr unna hvis mulig
Hotel: Scandic St Olav Status: Top Level Rom Booket: Economy Single Oppgradert: Ja, til Standard Annet: Freshe rom og fellesarealer. Hyggelig betjening. Svært rimelig, betalte 669 kr for en natt.
Hotel: Scandic Drammen Status: 3rd Floor Rom booket: Standard Oppgradert: Nei, fikk knapt blikkontakt med resepsjonisten under innsjekk. Har bodd 22 netter her i februar\mars (ikke en eneste oppgradering i denne perioden) Renhold er dessverre systematisk dårlig på dette hotellet. Frokosten holder høy kvalitet. Scandic Friends virker for meg som vouchere, intet mer intet mindre.