Hotel: Scandic Grensen, Oslo Status: Red floor Rom booket: Standard Oppgradert: Nei Annet: Velkomsthilsen på rommet, og Candy. 3 gangen jeg bor her og aldri blitt oppgradert Hei. Nei ikke spurt hvorfor, men har booket neste 3 mnd på nabohotellet (karl johan) der har jeg blitt oppgradert hver gang, de har og en hyggelig middag som de endrer på daglig. Dermed blir man ikke lei "menyen" når man bor der mye, foruten så har de et veldig hyggelig personalet som gjør det lille ekstra hele tiden! Beste kunderservicen i Scandic kjeden utifra min opplevelse.
Hotel: Scandic Grand Marina Helsinki Status: 3rd Floor Rom booket: Standard twin Oppgradert: Superiour king Annet:
Jeg sjekket inn på Scandic bystranda Kristiansand samtidig med en kollega for noen uker siden, han level 1 og jeg level 3. Han fikk oppgradering og ikke jeg. Har forøvrig på de 40 nettene jeg har hatt med Scandic i år ikke blitt oppgradert en eneste gang, men jeg er veldig fan av voucherene deres da. Er det andre som har lignende erfaringer?
Hei. Jeg hadde en betydelig økning i oppgraderinger da jeg gikk fra third floor til top floor. Nå har jeg blitt red floor og det er bare 1 hotell som ikke oppgraderer meg (de har jeg sluttet å bruke)
Hotel: Scandic Helsfyr Status: 3rd Floor Rom booket: Standard Oppgradert: Nei Annet: Resepsjonisten var veldig ivrig på at jeg måtte ta med meg drikke for pengene som var til overs på voucheren.
Hvis man reiser på diett så er det spesielt gunstig spør du meg. Avhenger riktignok av at hotellet har en noenlunde god restaurant standard.
Hotel: Scandic Victoria, Oslo Status: Level 3 Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, Superior. Forrige gang på Victoria (forrige uke) ble jeg derimot ikke oppgradert. Annet: Full minibar på rommet. Skulle gjerne sett at man kunne bruke voucher til snacks også...
Hotel: Scandic Ringsaker Status: 2 level Rom booket: Standard Oppgradert: Nei Annet: Gratis parkering utenfor. Rommet var bra.
Hotel: Scandic Grand Tromsø Status: 3 level Rom booket: Standard Oppgradert: ja, junior suite Annet: Spurte om det var mulig å få en suite om det var tilgjengelig, å det fikk jeg. Kjempe fin suite! sentralt hotell midt i Tromsø.
Sorry for litt OT her nå, men hvordan var det på hotellet nå mtp oppussing? Har selv bestilt juniorsuite der i Januar. Håper bare det ikke er for mye støy.
Hotel: Scandic Meyergården Status: 3 level Rom booket: President suite Oppgradert: Nei Annet: Stor og romslig suite. Gratis parkering utenfor. to minibarer! en i stuen og en på rommet + vin på skrivebordet på soverommet. To toaletter, et på badet selfølgelig og et eget toalett som man kunne bruke fra stuen.
Hei! bodde der i Juli i år. eneste jeg merket til oppussing var ved inngangspartiet. Merket ikke noe støy men var helg da jeg bodde der, vet ikke om det har noe å si.
Hotel: Scandic Helsfyr Status: 3 level Rom booket: Standard Oppgradert: Nei. Annet: Ikke fornøyd med rommene, men kan være jeg var uheldig. Parkering på utsiden.
Hotel: Scandic Hafjell Status: 3 level og Top Level Rom booket: Standard Oppgradert: ja, Superior og Superior Plus Annet: Superior plus rommene er fine og store. Renholdet er ikke noe å skryte av. Veldig god frokost og parkering utfor.
Hotel: Scandic Lillehamer hotel Status: Top level Rom booket: Standard Oppgradert: ja, Junior suite Annet: Spurte om rom med sofa, fikk junior suite av en veldig hyggelig resepsjonist. Veldig sjarmerende hotell med parkering utfor. Ellers var det en tom minibar på rommet, noe jeg personlig liker.
Hotel: Scandic Lerkendal Status: Top level Rom booket: Standard Oppgradert: ja, Superior Annet: Gode senger man kan justere opp og ned. Pent bad. Parkeringshus og utendørs parkering mot betaling. Koselig lounge i 21 etg.