Scandic Hotels og Scandic Friends

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Ruby, 28. jan 2014.

  1. Rekrutt

    Rekrutt Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    3
    På Lillestrøm har det tidligere kun vært to Thon-hoteller før Scandic åpnet 9. januar i år. Jeg har Patinum status hos Thon og stort sett bestandig blitt oppgradert uten å måtte spørre. Husker forsåvidt bare et opphold siden forrige sommer der jeg ikke har blitt oppgradert, men da var det fullt hotell og et stort arrangement på varemessen.

    Rekrutt
     
  2. heinrichbo

    heinrichbo EBG FBG

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg organiserer til enkelte tider møter på Scandic hoteller for en forening. Dette innebærer leie av møterom, kjøp av mat/kaffe til møtedeltakere, samt bonger/etc i etterkant.

    Omsetning vil typisk være mellom kr 5000 og 15000.

    Finnes det noen form for lojalitetsprogram hvor man kan tjene poeng på denne omsetningen? Type Radisson Rewards for Planners. Jeg finner lite info om dette på Scandic sine nettsider.

    Tusen takk!
     
  3. a3t

    a3t Medlem

    Innlegg:
    180
    Likes mottatt:
    207
    Bonuspoeng:
    43
    Var en tur til Oslo i februar, med 2 netter på Scandic Vulkan. Overnatting kjøpt på kampanje. Her ble vi oppgradert til Superior Extra, meget hyggelig.

    Akkurat vært en tur i Molde, på Seilet.
    La inn at jeg håpte at et godt Scandic Friends medlem kunne få en gratis oppgradering, i tillegg til at jeg ønsket å ligge så høyt opp som mulig, og langt borte fra heisen.
    Fikk ikke oppgradering, ved heisen, og i laveste etasje med rom. Da ble jeg sur, hadde forventet ihvertfall høyt opp, borte fra heisen.

    Har også bedt om Statusmatch på member service, gått snart en uke uten svar.

    Litt usikker om jeg har valgt rett program.

    Er 2nd floor, mangler noen få overnattinger til 3rd.
     
  4. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    618
    Bonuspoeng:
    93
    Scandic oppgraderer nesten konsekvent bare third, top og red. Knapt nok third.
     
  5. gabrigoal

    gabrigoal Nytt Medlem

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    8
    Noen som har formening om når «sweetspoten” for å booke bonusnetter er? Har forsøkt litt forskjellig og kan virke som at verken kort eller lang tid i forveien gir noe utslag..
     
    Shyneno liker dette
  6. Zendus91

    Zendus91 Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Hei

    Vet Best Western ga poeng for sånt for 2 år siden når jeg booket konferanserom der :)
     
  7. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk akkurat denne på epost:

    Verdens største metalband kommer til Telenor Arena i Oslo 2. mai, og vi har billetter vi vil dele med våre Scandic Friends-medlemmer på Level 2 og 3.

    Vi trekker ut 8 vinnere som hver vinner 2 billetter til konserten og 1 vinner som vinner 3 billetter til konserten.
    Tilsammen 9 vinnere.

    Alt du trenger å gjøre er å melde din interesse for å vinne billetter innen fredag 20. april 12:00.


    Har ingen link men man kan klikke Bli med i trekningen inne i selve mailen.


    Onsdag 2. mai står "verdens største metalband" Metallica på scenen i Telenor Arena og vi ønsker å dele opplevelsen med noen av våre stamgjester på Level 2 og 3.

    Alt du trenger å gjøre er å fylle inn navn, nummer og e-post og du vil være med i trekningen om 2 av billettene vi gir bort. For å også være med i kampen om å vinne 3 billetter må du også fylle ut en kort begrunnelse på hvorfor akkurat du kunne tenke deg å vinne disse.

    Siste frist for å melde sin interesse for konserten er fredag 20. april 12:00, og vinnerne vil kontaktes fortløpende etter trekningen er gjort.

    Obs! Det er kun Scandic Friends-medlemmer på Level 2 og Level 3 som kvalifiserer seg til å bli med i denne trekningen.
     
  8. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    trugrand liker dette
  9. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    Flere tilbud som har blitt postet i den tråden, så ikke noe problem å skrive om det der.

    Det er dessuten lettere å finne tilbake til posten din om den ligger i samletråden for Scandic.
     
    holmen liker dette
  10. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Det er interessant at de som har Scandic top Floor ikke får være med i konkurransen. Overkvalifisert...?
     
    kaijoar liker dette
  11. wilco

    wilco Medlem

    Innlegg:
    244
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Tenkte på det, men tipper vel kanskje de enten har sin egen trekning, eller får et bedre tilbud.
     
  12. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Har man råd til å bo så mye på hotell har man råd til å betale for billettene :p
     
    Markal liker dette
  13. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Har ikke fått noe enda ;)
     
  14. a3t

    a3t Medlem

    Innlegg:
    180
    Likes mottatt:
    207
    Bonuspoeng:
    43
    Var på Scandic Forus her, er 3rd level, fikk gratis oppgradering.
     
  15. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Booket en natt på Scandic Holmenkollen en dag i forveien. 12,5k poeng (kampanje) trukket og 1200 NOK for oppgradering til mastersuite med boblebad på terrassen. Flott opphold.

    Noen som vet om jeg får poeng for oppholdet når basisrommet er booket med poeng og oppgraderingen er gjort med penger?
     
    Shyneno liker dette
  16. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Ja,det tror jeg. Jeg booket hotell for kona på Scandic i København. Det kosta vel 20k poeng og 1000 kroner for to netter tror jeg. Det fikk jeg i hvert fall poeng for.
     
  17. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Ok :) Når jeg tenker meg om skulle vel poengprisen vært 15000 - ikke 12500. Kan det hende at vi allerede har fått 2500 for oppholdet, og at det derfor bare vises trekk på 12500?
     
  18. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Det var i hvert fall ikke det som skjedde for meg. Jeg ble trukket poeng ved booking, og fikk poeng etter at oppholdet var gjennomført. Kanskje noe status-rabatt eller noe?
     
  19. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Mulig :) Får se om det dukker opp noe da:)
     
  20. ortega

    ortega Medlem

    Innlegg:
    85
    Likes mottatt:
    142
    Bonuspoeng:
    33
    Hotel: Scandic Meyergården Mo i Rana
    Status: 3rd Floor
    Rom booket: Standard avtalepris
    Oppgradert: Oppgradert til Superior

    Hotel: Scandic Bystranda Kristiansand
    Status: 3rd Floor
    Rom booket: Standard avtalepris
    Oppgradert: Oppgradert til Superior Extra

    Full pott på oppgradering etter jeg ble 3rd floor hos Scandic.
     

Del denne siden