Spørsmålet er om man hadde blitt med i konkurransen ved overføring uansett når det ikke sto noe info på siden. Fikk plutselig push-varsel nå, har det ikke hatt ønsket effekt?
Jeg fikk epost i dag. Lenken går til vanlig side på Trumf.no, så det er ikke en rettet kampanje. Jeg gjetter på at alle overføringer gjelder uansett om man har fått epost eller ikke.
Noen muligheter å tjene noen skarve nivåpoeng uten å måtte overnatte? Etter alle planlagte overnattinger i år missa jeg cuten akkurat for å forlenge level 5. 98800 poeng.
True Friends (Level 6) og Best Friends (Level 7) kan gi bort et medlemsskap på Loyal Friend (Level 5). Betaler gjerne om noen har en oppgradering tilgjengelig. Send PM ☺️
Hvor lenge varer status som er gitt bort? Er det ut nåværende medlemsperiode? Finnes det noe marked for bytte til seg Scandic Loyal friend fra Strawberry Gull?
Har gitt bort Loyal Friend til kona, men selv etter at hun har koblet scandic mot sas er hun fortsatt EBB, ikke EBG. Hun fikk en feilmelding etter å ha igangsatt koblingen av programmene, men jeg ser i SAS-kontoen hennes at Scandic Loyal Friend listes opp, så på et eller annet vis er de koblet. Er det ikke mulig å matche opp til EBG dersom man har fått Loyal Friend som gave?
Det bør kanskje nevnes at jeg er diamant hos SAS, og har fått True Friend pga statuskoblibg. Samt at jeg allerede har gitt bort EB gull til min far fra før.
Hvordan? sliter med å finne noe info hos Scandic/SAS Edit: sendte en mail, da unlinking/relinking ikke var mulig Annet topic: Noen som har erfaringer med oppgradering hos Grand i Oslo?