Scandic Hotels og Scandic Friends

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Ruby, 28. jan 2014.

1. oslo.to.unknown

oslo.to.unknown Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    233
    Bonuspoeng:
    43
    Hvilke frokoster er best i Oslo utenom streiken?

2. Dash

Dash Medlem

Likes mottatt:
    106
    Bonuspoeng:
    43
    Bodd siste året på Grand, St. Olavsplass, Sjølyst og Helsfyr.

Jeg var skuffet over frokosten på Grand. Likte best frokosten på St. Olavsplass stor buffé med godt utvalg.

3. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,613
    Bonuspoeng:
    293
    Grand og St Olavs. Den siste mest fordi det er stille og lite folk som regel.

Grensen er heller ikke borte, om man vil holde seg super-sentralt. Men dårligere enn Grand på utvalg og service.

4. Krjemb

Krjemb Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,912
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som vet om et scandic hotel i Oslo området med åpen restaurant nå under streiken?

5. steve0

steve0 EBD/LTG

Likes mottatt:
    2,386
    Bonuspoeng:
    93
    Svarer meg selv nå som jeg endelig har fått svar fra kundeservice. De sier at Scandic-kontoen forsvinner av seg selv etter lang tid uten aktivitet - uten å spesifisere hvor lenge det faktisk er. At det ikke blir sendt ut varsel i forkant er også ganske merkelig.

Fikk etterhvert også koblet opp den nye kontoen mot SAS slik at statusmatchen nå er aktiv igjen. Men herregud for noe unødvendig stress.

Enden på visa: det lønner seg å ha litt aktivitet på scandic-kontoen sin utover statusmatch og gratis frokost :)

6. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,613
    Bonuspoeng:
    113
    Unødvendig løsning: veksle om scandicpoeng til EB poeng frem og tilbake på et gitt intervall, bare fordi...

Del denne siden