Hvis jeg bestiller overnatting på Scandic via Hotels.com, stemmer det da at jeg ikke opptjener Scandic Friends-poeng for oppholdet? Hvordan er det med øvrige fordeler knyttet til Scandic-medlemskap? Dersom jeg oppgir medlemsnummeret mitt ved innsjekk, vil jeg da fortsatt få medlemsfordeler som gratis frokost og andre statusfordeler, selv om oppholdet er bestilt gjennom en tredjepart – eller faller disse også bort?
Normalt sett, med alle (?), hotellkjeder så faller alle fordeler bort når du bestiller via tredjepart.
Ikke bare bare med disse etterregistreringene alltid. Bare synd jeg ikke fikk poeng for hele dette oppholdet. Fikk forøvrig 3x-poeng på et opphold nå uten å måtte mase. Poengsummen jeg har fått gir derimot ikke helt mening, men det er en annen sak. Er det forøvrig noen med level 7 som har fått denne fantastiske gaven? Etter det jeg har lest her inne tidligere virker det som om denne i praksis ikke eksisterer (som med mye annet av medlemsfordelene...).
Ja fikk gave i mars i år (sikkert for 2024) og en ny en i september for 2025. Har posta innholdet tidligere i tråden her mener jeg. For meg ble valget gavekort på 1000 kr stk.
Er litt i samme båt da Stordalen ikke lenger er favoritt. Ser at @Nuvolari, @stekus, @permorten, og @October også har vært innom her. Hva er "fasit"? Taxi virker ute da jeg ikke vil ha kjeft for kort tur shuttle virker litt hit or miss? finnes det VOI ell i nærheten? gangtid reelt? Skal alene i februar, men hele familien på 5 med minstemann på 9 i høstferien.
Har ikke vært der enda. Skal dit på vei hjem fra SXM 21 feb. Mitt inntrykk er at det er gangavstand og ser på shuttle som en bonus. Mener jeg leste om noen som har spasert og at det var snakk om <10 min om jeg ikke husker feil.
Bodde på Scandic CPH Strand Park for under 2 uker siden. Gikk dit på 12-15 min, og fikk gratis shuttle tilbake neste morgen. Bra rom, god seng og hyggelig betjening. Vil lett bo der igjen ved behov!
Fortsatt oppgitt over at jeg gikk glipp av at Shuttlebus ikke går i helgene. Men skal altså bo der overneste helg og planlegger gåtur begge veier.
Shuttebussen går 7 dager i uken. Snakket med hotellet. Du må booke plass med følgende link: https://guestservice.scandichotels.com/ScandicCPHStrandpark
Jeg er på nippet til å komme på høyeste Scandic Friends nivå. Noen som vet om det nivået har noen ukjente perks? Tilsynelatende er det ikke store forskjellen mellom nivå 6 og 7 - bortsett fra årlig gave...
Da har jeg testa shuttle. Var bra jeg hadde booket tiden jeg ville ha før jeg ankom og bare skrevet 000 på room number. Ved innsjekk var den avgangen full. Stusset litt over hvor jeg ble sluppet av og tenkte at jeg kanskje var for rask til å gå av, men mått gå ganske langt for å komme til SAS fast track. Spaserturen i går kveld fra en av de ytterste A gatene til hotellresepsjonen tok meg 25 min fra jeg reiste meg fra flysete. Ikke så dårlig det heller
Høres riktig ut. Var nok ikke våken nok til å tenke over at der kunne være flere avstigninger og sjåføren sa ikke noe mer enn god morgen, har du bestilt shuttle. Ved fremtidig bruk av tilbudet skal jeg huske å spørre om å bli sluppet av på T3