Skal reise LIS-ARN i plus imorgen , bør jeg kjøpe med medbrakt? Leste at det serveres noe vegetar greier i kuben.
Du burde vel ha bestilt GO fordi då kunne du ha førehandsbestilt mat – både med og utan kjøt. Alternativet er vel å håpe på at veggismaten fell i smak (finnes jo ein del ok variantar som sjølv vi kjøtetarar kan finne på å like)...
For noe dritt greier , tenk å få dårligere utvalg fremst. Blir spennende å se imorgen, uansett ikke mye annet spennende på menyen. For se om dem har noen spisested med god take away på flyplassen og fylle opp magen med mat fra loungen
Jeg pleier å lage meg en baguette i loungen å ta med. Anbefales, da får du den akkurat som du liker den.
Frå dagens SK809. Det sit nokon i Frøsundavik som verkeleg hatar kundane sine.. Eg gjorde mitt beste for å ete dette, men måtte kaste inn handduken halvvegs. Sjølv ikkje nedskylling med GT fungerte skikkeleg.
Du kødder nå? De tilbød ikke denne side-dishen (og da er jeg raus) som eneste "rett"? Hører nesten MDG-Lan sitte og knise bak gardinen i pantry..
Seriøst, hvis jeg får noe tilsvarende når jeg skal på tur over helgen, kommer jeg til å lage en scene!
Maten på SAS plus i Europa er en spøk. Aldri noe godt. Samme med frokosten innland. Likte den frokosten de hadde i 2014-2016. Synes å sett at den er delvis tilbake nå? Litt brød, ost, skinke, yoghurt, juice/smoothie. Ala bagutte du nevner.
Direktefly OSL-LHR? Er helt sikker på at du hadde fått bedre leveranse og kanskje billigere via FRA eller MUC ... og muligens ZRH .... i tillegg får du flere poeng
Synes frokosten er noe av det beste, godt brød og granola med yoghurt. Ble noe pasta vegetar greier på den 3,5 time reise fra Lisboa til Stocholm forrige uke, totalt sett ikke så verst som jeg fryktet men ikke noe for meg. Bedre når jeg reiste med TAP til Lisboa med meny valg (pasta eller kjøtt) og dessert, så veldig lite sannsynlig jeg reiser i SAS plus i Europa på så lang reise igjen, synd men sånn er det.
SAS har jo selv uttalt at det kun blir vegetarmat på sas pluss i Europa Frem til september nå. Påstår visst at dette er noe kundene etterspør og ønsker... https://flysmart24.no/2019/06/06/sas-endrer-pa-mat-kuben-og-satser-pa-vegetarkost/
Det de gjør er at de har 2 vegetariske retter i rotasjon i tillegg til de allerede eksisterende de har fra før av. Hel problemfritt spør du meg, men noen er tydeligvis glad i starte stormer i ett glass.