GE Er uansett best, da den har halvt påslag første 6 måneder. Ellers ser de like ut. Ingen bindingstid heller.
Nokon som har sett noko til trumf frå Fjordkraft i det siste? Eg tinga Trumf-avtala 1.august, Og har fått mail om trumfbonus samt fått Fjordkraft-henvendelsen (måtte etterljose) godkjent på ViaTrumf sine nettsider. Er tysdag i partalsveke i dag, so eg hadde håpa dei skulle komme i dag.
Har fått med meg at dei har forsvunne, men dei må vel halde allereie inngåtte avtalar? I alle fall når dei har sendt ut mail med stadfesting om at trumfen skal komme.
Fant denne teksten lenger ned i avtalevilkårene. Så nå blir det spennende å se hvordan det blir håndhevet. (Den siste setningen)
Ja, pluss trumf for forbruk. Så vi som har høye strømregninger liker dette godt. Man fortsetter også å få Trumf, så man slipper å bytte leverandør hele tiden. Synes det er fint jeg.
Hmmm... Litt kjapp og veldig omtrentlig hoderegning her sier meg at jeg (som allerede er fornøyd GE-kunde) vil ta inn ca 250 kr/år i Trumf, mens merkostnaden vil bli vesentlig mye høyere i forhold til hva jeg nå betaler nå - så tilsynelatende dyre Trumfpoeng for selve strømforbruket. Det vil så klart se annerledes ut for de som får velkomstbonusen som ny kunde Uansett: oppfordrer alle til å regne over hvor gunstig avtalen er for en selv før man inngår noen avtale
Endte opp med en billigere avtale enn Fjordkraft (ingen mndpris, halvt påslag), ingen binding og nye trumf-kroner Så får vi heller se mot vinteren om det dukker opp noen gode dealer rent økonomisk.
oioi... dette liker jeg. Jeg har leieboer fra India. Han har elektrisk oppvarming og går for India temperaturer året rundt Betaler strømmen selv, men alt går gjennom mitt abbonement. Lukter noen poeng av dette
Jeg gjorde et lite regnestykke på dette og ved 35.000 kWt forbruk i året vil GE avtalen med 3,75 øre påslag første 6 mnd og deretter 7 øre samt en velkomstbonus gi totalt ca 8000 EBP i året. Ikke all verdens, men Fjordkraft gir jo bare 3000 poeng/år ved å bli værende. Edit: Første år er ca 8000 EBP og påfølgende ca 5000 da velkomstbonusen ikke blir m videre
Hmmm dette var jo et kupp! Takk for regnestykket. Nå meg jeg skaffe med EL BIL snarest EDIT binding til 4.11.19 hos fjordkraft