Jeg byttet til denne avtalen, de tok over linja i går, også bytter jeg leverandør om ei ukes tid, også lurte jeg på om dere vet bindingtiden på denne avtalen?
Ingen, de gir bare rabatt sånn som sparte penger men i fravær av strømavtaler som gir poeng på ett nivå som lønner seg så forslår jeg disse avtalene. Håper det kommer noen avtaler som er verd å signere i løpet av november eller noe sånt
Tror det varierer. Dvs de kan umulig være så ubrukelige som jeg opplevde mot alle, tok meg ca 9 måneder, 7-8 telefoner og noen mail
Nå som Fjordkraft bindingen fra vårkampanjen går ut er det på tide å bytte på strømmålerne.....men hvor ? Ingen som gir noe Trumf eller EBP om dagen ?
Gudbrandsdal energi / Eidsiva - får du litt over 200 kr i velkomstbonus. forutsetter at du ikke har hatt noe kundeforhold der siste 12 mnd
Finner dem ikke på ViaTrumf oversikten.... men ser det ligger på Eidsiva sine sider. Litt mystisk....
det lønner seg ikke nei.. du betaler jo veldig mye ekstra per mnd.. lønner seg å bytte så fort du er utenfor bindingstid
Dette er normalt om du fortsetter på avtalen i et år. Du har dog med et normalt strømforbruk overbetalt for de 3000 poengene minst 10 ganger. Gjør som @Shyneno anbefaler, bytt avtale i sekundet bindingstiden er over.
Jeg er klar over at Fjordkraft ikke er den billigste avtalen som finnes. Mitt strømforbruk kan dog neppe karakteriseres som normalt/gjennomsnittlig ettersom jeg bor i en leilighet med sentralvarme inkludert i husleien. I tillegg reiser jeg mye i jobben og er ofte borte i helgene. Forskjellen mellom leverandørene blir faktisk såpass liten at jeg har funnet det verdt å bare la disse bonuspoengene ramle inn en gang i året....
Da burde du bytte vekk, og så tilbake etter 1 år og få 10k poeng ved kampanje. Men det gjør jo bilde bedre om du bruker lite strøm.