Min 6 måneders binding med Fjordkraft går ut midt i desember fra forrige 10000 kampanje. Jeg sendte dem en mail og hørte om de var interessert i beholde oss i 6 nye måneder mot 10000 nye poeng per måler..... Det kunne de godt hvis de kunne få en ny betaler - feks kona. Så da blir det nye 30000 Eurobonus poeng fra Fjordkraft - totalt 60000 fra dem i 2019
Jeg inngikk avtale med Fjordkraft for 10 dager siden. Har nå mottatt 10 000 poeng. Tror du de kan trekke disse 10 000 poengene dersom jeg velger å bruke min angrerett på strømavtalen?
Har bestilt og fått bekreftelse. Nå skal vi se hvordan det går, ellers har dejo ingen bindingstid og da bytter man tilbake til Fjordkraft på neste 10k kampanje
Tok spørsmål på chat om jeg hadde bindingstid, svar nei. Spurte om det samme og det var grei skuring. Flyttet begge abo. til madammen og nye poeng på vei
Etter å ha fått beskjed om at Shellavtalen hos Fjordkraft ikke ble videreført, bestilte jeg Fjordkraft igjennom Trumf nå i sommer. Det skulle gi noen Trumf i stedet, tenkte jeg. Men det har ikke dukka opp noen poeng ennå, selv om kundeservice er på saken. Spørsmålet er da om en kan hoppe på tilbudet som går nå og skifte abb over på kona, selv om en har en sak gående? Vil det svekke «saken» min?
Når bestilte du? Jeg har sendt de en e-post vedr min manglende bonus, jeg bestilte i midten av september og fikk første faktura med forfall 30.10. Ser faktisk at jeg har fått for forbruket i september mnd, kom inn i midten av oktober.
Jeg har også bare fått Trumf for forbruk i september, det fikk jeg 16. Oktober. Har ikke fått noe etterpå. Ikke bonusen heller. Fikk en mail i dag med beskjed om at det skulle komme etter at siste faktura er betalt.
så ikke dette før nå :/ har fjordkraft nå, hva er det som er best akkurat nå? https://www.trumf.no/fordeler/eidsiva/ og https://www.trumf.no/fordeler/gudbrandsdal/ ? begge gir vel det samme
Fått velkomstpoeng fra GE idag Bestilt 14.10 med overgang 30.10. Første faktura kom (og ble betalt) 12.11.
Definitivt GE som er best mtp påslaget. Påslag GE: 3,75 øre/kWh inntill 6mnd, deretter 7,5 øre/kWh Påslag Eidsiva: 7,5 øre/kWh fra første dag