Ikke direkte relatert til viatrumf.. men jeg bestilte NTE til leiligheten jeg akkurat flyttet fra ca halvannen måned før jeg flyttet, i håp om å få 500 trumfkroner på tur ut. Jeg bestilte på jobb og valgte etterregistrering av strømavlesning på sms senere. Da jeg skulle gjøre dette så fikk jeg en feilmelding tilbake. Jeg prøvde vel 3-4 ganger før jeg bare sendte en mail til kundeservice med avlesningen. Glemte å følge det opp og da jeg skulle sjekke litt rundt flytting ca 5 uker senere så viste det seg at abonnementet aldri hadde blitt startet opp. NTE står fortsatt som Under Behandling på viatrumf.no, men blir vel 99.9% sikkert avvist. Får trøste meg med 500 trumfkroner på sikt i den nye leiligheten... og ny runde fjordkraft
Fortsatt mulighet! Jeg fikk de 260 trumf kronene fra NorgesEnergi selv om jeg brukte angreretten og ikke var kunde der mer enn 2 dager
Summa summarum, synes det ikke som kraftavtalen tilNTE er mye å satse på. Mange takk for tilbakemelding. Tar heller en tur på SUMO
To spørsmål knytt til Fjordkraft: - Veit nokon om det går å bestille på sambuar/ektefelle etter å fyrst ha hatt abonnement på seg sjølv? - Har nokon lukkast med å få EB-poeng etter å ha sagt opp abonnementet og Fjordkraft ringer og vil ha deg attende som kunde?
Dere som flytter abonnementet over til ektefelle/samboer for å få nye poeng, oppgir dere eurobonuskontoen deres eller må kontoen tilhøre samme person som strømmen står på ?
Nr. 1: Ja, det er mulig. Nr. 2: Om du på gjeldende anlegg allerede har hatt Eurobonusavtalen, kan du ikke få Eurobonus igjen. Uansett.
Jeg fikk nye velkomstpoeng fra Fjordkraft da jeg bestilte ny avtale på kona på samme anlegg som jeg hadde fått poeng for selv tidligere.
Fjordkraft er tilbake med 10.000 Har venta på denne siden jeg flytta. Tror vi kan kalle det tradisjon nå. Kommer alltid i oktober.
Høver bra når eg nett har avbestilt abonnementet eg tinga i mai. Får tru dei har rause Winback tilbod.
Er egentlig på tide å bytte nå som NTE akkurat har betalt ut bonus, men vet ikke om jeg orker å ta sjansen når jeg har fått poeng fra Fjordkraft tidligere.
Signerte for 5000 poeng nå i september. Tok kontakt med fjordkraft i chat og spurte pent om 10000 poeng, og fikk til svar at det skulle de ordne manuellt Tipptopp