Fire måneder er jo helt håpløst. Ser for meg at det er "tyngre" å få ut poengene etter at man har byttet leverandør igjen etter 6 mnd. Har byttet over fra Fjordkraft (10 000 poeng) til NTE i dag, etter tre måneder i Fjordkraft. Måtte kontakte Fjordkraft og mase på chatten deres før jeg fikk poengene der (etter ca 2 mnd, men etter purring gikk det inn på 1 uke), så hadde håpet at det gikk fortere hos NTE.
Kampanje! Få 10.000 SAS EuroBonus-poeng Med EuroBonus-avtalen får du poeng du kan reise med. Du tjener EuroBonus-poeng ved bestilling og får nye poeng hvert år som takk for at du er kunde! Bestill strøm Avtalevilkår Bestiller du innen 31. januar får du 10.000 SAS EuroBonus-poeng. Og for hvert år du fortsetter med denne strømavtalen tjener du 3.000 ekstrapoeng. Prisinformasjon: Månedsbeløp: 39,- Strømpris: Se dagens pris Påslag: 6,49 øre/kWh (inkl. elsertifikat) Påslaget inkluderer lovpålagte kostnader for elsertifikat. Det innebærer at du som forbruker er med på å finansiere kraft produsert fra fornybare energikilder. Om du sier opp avtalen i løpet av de første 3 månedene vil du få et bruddgebyr på 500 kr. EuroBonus-poengene du får ved oppstart kan kun gis en gang per strømanlegg. Har du avtalen fra før vil du ikke få utbetalt nye poeng. Det er enkelt og gratis å bytte strømleverandør Bestillingen tar kun et par minutter og vi ordner alt det praktiske for deg. Som kunde hos oss får du: Gode strømavtaler: Hele året igjennom. Prismatch: Vi matcher prisen på tilsvarende avtale. Fjordkraft Fordel: Vi gir deg billige mobilabonnement og mange andre fordeler.
Kjipt... min opptjeningsperiode starter på nytt 1. feb, hadde ikkje vert feil med 10k som ein god hjørnestein... pyttpytt
Snakket med Fjordkraft og det var ikke noe problem og få oppstarten av fjordkraft abonnementet samkjørt med utløpsdatoen til NTE i Februar
Noen som vet hvordan fjordkraft er i forhold til andre konkurenter? Er de til å stole på som selskap?
Abonnementene deres er blandt de dyreste (selv billigste spotpris), og de vil at du skal være med i fordelsprogram så de kan spamme deg med reklame hele tiden mens du er kunde. Bortsett fra det så er de vel til å stole på
Tre måneder fra dato kundeforholdet ble overført til Fjordkraft fra din forrige leverandør vil jeg tro. EDIT: Jeg mente Fjordkraft, ikke NTE
Nå quotet jeg betingelsene fra Fjordkraft og ikke NTE, men det betyr jo ikke så mye. Da prøver jeg å ser om det går, konas abb. hos fjordkraft ble inngått 19. oktober, og da skal jeg kunne overføre dette til meg nå, uten at hun må betale 500kr gebyr.
Både jeg og samboeren fikk 10k Fjordkraft-poeng i 2018. Kan vi få nye poeng i 2019? Edit: Svarer meg selv. Kontaktet Fjordkraft på chat og fikk bekreftet at det gikk fint. Har da bestilt EB-avtale med oppstart i april når NTE-avtalen min utløper Stor stas!
Man lyver da ikke om slikt! Samme måler og samme navn. Og det stemmer godt overens med det jeg ble fortalt da jeg forsøkte det samme på tampen av året i fjor, at jeg antakelig fikk en ny mulighet i det nye året. Han ordnet alt på chat, og jeg har fått bekreftelse på både mail og sms. Men vet naturligvis ikke helt sikkert før avtlen trer i kraft i midten av april.
Jeg bestilte NTE 26/6 så bindingstiden går straks ut (er vel oppstart 1 mnd. etter bestilling). Prøver meg på Fjordkraft nå.
Når jeg leste hva @Gullars skrev hev jeg meg over telefonen og spurte pent om jeg kunne benytte meg av denne avtalen selv om jeg hadde hatt den før. Etter å ha blitt satt på vent i 3 minutt og damen i andre enden hadde forhørt seg med noen andre (supervisor?), fikk jeg til svar at det måtte gå 9mnd fra forrige EB avtale ble avsluttet før jeg kunne benytte meg av denne avtalen igjen. Håper derfor at det kommer en kampanje nærmere sommeren...
Da ordnet Gurpit Kaur på Chatten både overflytting om 5 mnd, samt 10k EB på konto Takk til en våken IF`er @SVG_flyer Kopi av chatten som bevis for eventuelt advokat mat + epost+sms bekreftelse