Strømavtaler som gir trumf/ebpoeng samletråd

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av joskje, 20. mai 2018.

  1. anders8

    anders8 Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    320
    Bonuspoeng:
    63
    Fire måneder er jo helt håpløst. Ser for meg at det er "tyngre" å få ut poengene etter at man har byttet leverandør igjen etter 6 mnd.
    Har byttet over fra Fjordkraft (10 000 poeng) til NTE i dag, etter tre måneder i Fjordkraft. Måtte kontakte Fjordkraft og mase på chatten deres før jeg fikk poengene der (etter ca 2 mnd, men etter purring gikk det inn på 1 uke), så hadde håpet at det gikk fortere hos NTE.
     
  2. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,074
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Kampanje! Få 10.000 SAS EuroBonus-poeng
    Med EuroBonus-avtalen får du poeng du kan reise med. Du tjener EuroBonus-poeng ved bestilling og får nye poeng hvert år som takk for at du er kunde!

    Bestill strøm Avtalevilkår

    Bestiller du innen 31. januar får du 10.000 SAS EuroBonus-poeng. Og for hvert år du fortsetter med denne strømavtalen tjener du 3.000 ekstrapoeng.


    Prisinformasjon:

    • Månedsbeløp: 39,-
    • Strømpris: Se dagens pris
    • Påslag: 6,49 øre/kWh (inkl. elsertifikat)
    Påslaget inkluderer lovpålagte kostnader for elsertifikat. Det innebærer at du som forbruker er med på å finansiere kraft produsert fra fornybare energikilder.

    Om du sier opp avtalen i løpet av de første 3 månedene vil du få et bruddgebyr på 500 kr.



    EuroBonus-poengene du får ved oppstart kan kun gis en gang per strømanlegg. Har du avtalen fra før vil du ikke få utbetalt nye poeng.

    [​IMG]
    Det er enkelt og gratis å bytte strømleverandør
    Bestillingen tar kun et par minutter og vi ordner alt det praktiske for deg. Som kunde hos oss får du:

    • Gode strømavtaler: Hele året igjennom.
    • Prismatch: Vi matcher prisen på tilsvarende avtale.
    • Fjordkraft Fordel: Vi gir deg billige mobilabonnement og mange andre fordeler.
     
    veeegard, drsyk and Jonkebassen like this.
  3. Braxze

    Braxze Medlem

    Innlegg:
    199
    Likes mottatt:
    72
    Bonuspoeng:
    28
    Kjipt... min opptjeningsperiode starter på nytt 1. feb, hadde ikkje vert feil med 10k som ein god hjørnestein... pyttpytt:(
     
  4. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,978
    Bonuspoeng:
    183
    Fantastisk :D Skulle til å bestille Viatrumf idag, men da tar jeg denne først :D
     
  5. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,611
    Bonuspoeng:
    183
    hmm har bindingstid med NTE litt ut i Februar, noen som vet hva evt bruddgebyr er?
     
    drsyk liker dette
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    HAHA akkurat det jeg tenkte når leste tilbudet, sendt mail til NTE og venter på svar
     
  7. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,611
    Bonuspoeng:
    183

    Snakket med Fjordkraft og det var ikke noe problem og få oppstarten av fjordkraft abonnementet samkjørt med utløpsdatoen til NTE i Februar :)
     
  8. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,074
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som vet hvordan fjordkraft er i forhold til andre konkurenter? Er de til å stole på som selskap?
     
  9. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,639
    Likes mottatt:
    6,635
    Bonuspoeng:
    183
    Abonnementene deres er blandt de dyreste (selv billigste spotpris), og de vil at du skal være med i fordelsprogram så de kan spamme deg med reklame hele tiden mens du er kunde. Bortsett fra det så er de vel til å stole på ;)
     
    Kalsnes, Storbaba and drsyk like this.
  10. sam11net

    sam11net Senior Medlem

    Innlegg:
    701
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Er det noen her som vet om det er hele kalender måneder, eller løpende ~92 dager fra bestilling?
     
  11. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,639
    Likes mottatt:
    6,635
    Bonuspoeng:
    183
    Tre måneder fra dato kundeforholdet ble overført til Fjordkraft fra din forrige leverandør vil jeg tro.

    EDIT: Jeg mente Fjordkraft, ikke NTE
     
    Last edited: 22. jan 2019
  12. sam11net

    sam11net Senior Medlem

    Innlegg:
    701
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Nå quotet jeg betingelsene fra Fjordkraft og ikke NTE, men det betyr jo ikke så mye. Da prøver jeg å ser om det går, konas abb. hos fjordkraft ble inngått 19. oktober, og da skal jeg kunne overføre dette til meg nå, uten at hun må betale 500kr gebyr.
     
  13. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    Dette er ekstrapoeng, ikke grunnpoeng, så opptjeningsperioden din har ikke noe å si.
     
  14. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,639
    Likes mottatt:
    6,635
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg mente Fjordkraft. :)
     
    Last edited: 22. jan 2019
  15. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,822
    Bonuspoeng:
    113
    Både jeg og samboeren fikk 10k Fjordkraft-poeng i 2018. Kan vi få nye poeng i 2019?

    Edit: Svarer meg selv. Kontaktet Fjordkraft på chat og fikk bekreftet at det gikk fint. Har da bestilt EB-avtale med oppstart i april når NTE-avtalen min utløper :) Stor stas!
     
    Last edited: 22. jan 2019
    chudtwa, jonss, oyvindm and 2 others like this.
  16. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Er det sant? På samme måler?
     
  17. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,822
    Bonuspoeng:
    113
    Man lyver da ikke om slikt! ;)

    Samme måler og samme navn. Og det stemmer godt overens med det jeg ble fortalt da jeg forsøkte det samme på tampen av året i fjor, at jeg antakelig fikk en ny mulighet i det nye året. Han ordnet alt på chat, og jeg har fått bekreftelse på både mail og sms.

    Men vet naturligvis ikke helt sikkert før avtlen trer i kraft i midten av april.
     
    indahla, drsyk and Maggie like this.
  18. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg bestilte NTE 26/6 så bindingstiden går straks ut (er vel oppstart 1 mnd. etter bestilling).
    Prøver meg på Fjordkraft nå.
     
    Gullars liker dette
  19. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    Når jeg leste hva @Gullars skrev hev jeg meg over telefonen og spurte pent om jeg kunne benytte meg av denne avtalen selv om jeg hadde hatt den før.
    Etter å ha blitt satt på vent i 3 minutt og damen i andre enden hadde forhørt seg med noen andre (supervisor?), fikk jeg til svar at det måtte gå 9mnd fra forrige EB avtale ble avsluttet før jeg kunne benytte meg av denne avtalen igjen.
    Håper derfor at det kommer en kampanje nærmere sommeren...
     
    trygveat liker dette
  20. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Da ordnet Gurpit Kaur på Chatten både overflytting om 5 mnd, samt 10k EB på konto :D:cool::D

    Takk til en våken IF`er @SVG_flyer :cool::D:cool:

    Kopi av chatten som bevis for eventuelt advokat mat + epost+sms bekreftelse:rolleyes:
     
    Baldrick, Maggie and Gullars like this.

Del denne siden